Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
virus vampire mule merebak di laptop masing masing
12 January 2011

what a beatiful day
^^

assalamualaikum ;)

wah, dah hari khamis da sekarang. boleh tak, takmau kire detik hari mase duduk sini? makin cepat mase berlalu, makin cepat lah aku nak habis study. taknak kerje lagi boleh tak?? tak ready la nak pegang duet banyak banyak ni. tak habis enjoy lagi detik remaje aku. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


study practical pun sudah, punyelah simple je cross sem nie. 3 cross je kot. so, tayah dah main kejar kejat cross. hikhikhik. tak sabar nak sedut darah rakyat jelate. arrrrrrrrrrrrrrrr!! (buat nada macam vampire)


cakap pasal vampire. sedie maklum kan aku suke sangat cerite vampre diaries tu. so, aku telah bawak wabak vampire kat dalam kelas. semue budak kelas majoriti ade cerite tu dalam hard disk masing masing. kalaulah aku buat jualan cerite,mesti kayo kan aku bulan nie. tapi takpe laa. sebab abang aku yang downlaod bagai nak rak, so aku tak nak la ambik kesempatan di atas kebaikan hatian abang aku tu. thank to bro lah!! tanpe beliau, tak layan budak budak nie vampire diaries season 1 & 2 ;)


aku pun tak habis layan lagi sebenarnye. sebab malas gile nak ngadap lappy dopolohempat jam. sekarang baru sampai vampire diaries season 2 part 4.


ceyh, padahal... nota bertimbun tak terlayan lagi. ade hati nak layan cerite je keje aku.^^


tata geng! esok saye ade photoshoot dengan budak kelas & warge pengajar kami ><



words spilled @ Wednesday, January 12, 2011 / leave comment here