Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tahun baru tahun bekerje
31 December 2010

assalamualaikum ;)

lagi berape jam nak masuk tahun baru dah kan. kejap je 2010 nie habis. and next year, dah dopolohsatu rupenye aku. dah boleh dapat gaji sendirian berhad lagi.hikhikhik. tak sabar nye.winkwink ^^

sempene nak masuk tahun 2011 nie, happy new year cikshaz ucapkan untuk rakan sekalian. kalau agakagak azam tahuntahun lepas tak terlaksane lagi, usehe lagi sungguh sungguh.insya Allah berjaye. bagi rakan rakan yang dah berjaye laksanekan azam die, TAHNIAH geng!

untuk tahun 2011 nie, aku kene usehe banyak sikit. sebab nie tahun akhir aku dalam diploma kejururawatan. insya Allah tamatlah pengajian aku bulan jun nanti. wish me luck babe~

memang macam tak percaye je genap 21tahun aku dah ade satu tanggungjawab yang GILE besar. siape cakap berhadapan dengan pesakit tuh satu hal yang remeh? sape cakap macamtu, memang eeeeeeeeeee.... memang siod la die. kerje dengan nyawe kan, susah. tapi tu la yang kami budak budak nurse kene hadapi. bukan setakat nurse je, segale paramedik yang ade didunie nie lah. cayoook cayoook !!


untuk azam tahun baru aku, aku akan cube sedaye laksanekan. amin.


ape azam cikmisi?


first of all, sebelum layak jadi nurse. aku kene hadapi satu exam LJM (Lembaga Jururawat Malaysia). ape yang aku tahu, nurse je ade exam nie. untuk juruxray,fisioterapi,farmasi dan sebagainye tak perlu hadap bende nie.  dan dengar khabar, start tahun nie die mulekan exam awal pulak dah. biasenye lepas final baru jumpe exam nie. sekarang tak dah. sekarang nak buat bulan mac pulak. adoi, lemah semangat den mendengarnye.


->  AKU NAK LULUS LJM & FINAL DENGAN JAYENYE. AMIN~


then, aku berazam nak dapatkan lesen kerete tahun nie. dok beriye iye nak kerete. tapi lesen takde. hahaha. hampeh je aku nie. 


-> ARGH, NAK LESEN. NAK LESEN!!


next, gaji first aku yang entah berape entah nanti, aku nak bagi hadiah special buat family family ku. jeng jeng jeng ^^


-> NAK GAJI ATAS RM3000 BOLEH? HAHAHAHA :D


bulan lapan (ramadhan) dah start kerje. horeyh!!!


-> NAK JADI PEKRJE BERDEDIKASI DAN CEMERLANG.



tengok muke pun tahu kan aku pekerje cemerlang
hehehehe
^^

insya Allah nak beli kerete sendiri. second hand pun jadilah. tak beli kerete, nak beli motor. senang nak pergi kerje kan babe~


-> NAK SUZUKI SWIFT!!!! NAK SWIFT!!!


p/s : taknak letak azam banyak2.cukuplah sekadar ini saje
;)

wish me luck bebeh

Labels: ,

words spilled @ Friday, December 31, 2010 / leave comment here