Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
die dah kahwin, gua pun nak kahwin jugak
28 December 2010

assalamualaikum ^^

senyum babe senyum lebar lebar. tinggal bilang jari je lagi nak lepak rumah. kene la senyum lebar lebar. sabtu nie aku nak balik jaybee dah.nak tamatkan pengajian aku yang lagi enam bulan saje. uwaaaaaaa malas nak balik even kene balik jugak. dah la dapat berite tergempar yang LJM aku jatuh bulan march nie.uwaaaa nangis lagi. gile kentang LJM buat awal2. tak pernah dibuatnye.tetibe lak buat awal kan. hadoi hadoi hadoi


habis seminggu practical makin gemok aku duduk rumah. makan tidor saje. celik mate ngadap game. game guitar hero dah hafal dah.greeeeng geeeng geeeeeng.  sakit jejari omelku main guitar. ececececeyh, macam main guitar betul lak kan. ekekekeke :D


semalam kan, semalam.... my nenek sakit. neeeenooo neeeenoo nurse datang membantu. semalam kerje jap. 24jam disisi nenek ku. hehehe. nasib baik adik comelku turut membantu. ringan kerje aku sikit.hehehe. kesian nenek demam sampai muntah muntah.kate adik aku yang gemok tu,die rindukan anaknye yang baru kahwin. sian nenek. tengok adik aku yang chubby nie. bukan main gemok lagi die beliau. wakakakakaka





nie adegan makcik aku kahwin minggu lepas. aku sampai sampai rumah je die ngah kahwin. pak pak pak ke pak.boom keboom keebooooom. hehehe.bile mase aku lak ekh? ekekekeke ^^


poyo je adik gua nie. hahaha ;D

dah dah, sakit mate tengok orang sanding2 nie. buat hormon aku gatal nak kahwin je. hehehe. tha tha semue~
words spilled @ Tuesday, December 28, 2010 / leave comment here