Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
neeeeeenoo neeenooooo, cikshaz perlukan dokter peribadi
17 December 2010

assalamualaikum ;)

kalian sihat? alhamdulillah kalau sihat. kalau tak sihat cikmisi sedie membantu. ekekeke. tapi charge lebih lah yerk. acahacah saje ... cuti hari ke tige nie, aku dapati badan semakin membesar. hadoi, susah betol jadi aku nie kan. asyik nak makan dodpolohempat jam. gawat gawat...


eyh nak tahu tak.. huwaaaaaaaaaaaaaar.. next week aku practical HKL seminggu. suke tak suke, buatbuat suke je la kan. kene stay ampang seminggu nie. dahla makcik aku nikah minggu tuh. tak pasal pasal aku tak join.wuwuwuwu. yang mengusarkan hati aku, harini aku dapati bintik bintik merah mule naik ke anggota badan aku. FYI, sepanjang seminggu aku kat kolej aritu, ade 2kawan aku kene chickenpox. mintak dijauhkan aku kene lagi sekali!


nie yang risau sangat nie. dahlah gatal, merah pulaktuh. kalau tak garu taksah. kebetulan member aku si aunie pun kene. tapi aku tak demam. hurm, so cepat cepatlah aku pergi klinik kesihatan yang berhampiran. tak sampai 5min dokter cek, die dah bagi ubat. pelik jugaklah dokter nie. pemalas ke hape taktahu la aku kan. yang penting die cakap cume ruam ruam biase. kene rajin sapu calaminelotion. hadoi. bertempek sane sini jawabnye.


ARGH, GATAL!!!

disini part PALING GATAL!!







mulemule hanye tangan dan pehe saje. malam nie sudah merebak ke tapak tangan sebijik, belakang kaki sebijik, tangan main banyak naik. apekah INI??? mengikut kesimpulan aku, mungkin bas yang aku naik tidak bersih sitnye. sebab hanye aku dan aunie yang kene. tapi masalahnye, sampai badan auni naik. apekah INI? mengikut mama aku, pepijat dalam bas punye kerje. tapi, tiade simptom2 bau busuk dari haiwan itu nampaknye. jadi, aku malas nak buat kesimpulan lebih banyak. lebih baik aku jangan garu kalau taknak ade parut. begitu juge kamu wahai aunie!!


semoge aku dan aunie segere sembuh.
takkan next week berhadapan dengan patient nak garu sane sini kan.
dah macam monyet masuk wad je
HAHAHA
:D


yang ini pule alkisah adik aku yang sorang nie. nak kate bintik merah naik muke, takpulak. licin berseri je rupe beliau. mari saksikan aksi tak berape nak pasti budak kecik nie

:)

hye geng!
pecae peace!!
kesian kakak saye kene bintik2 merah
padan muke die
HAHAHA

saye nak ajar kakak saye...
kalau bintik2 naik ke muke,
kakak bolehlah menempekkan sebarang pelekat dimuke yer.
jangan malu jangan segan.
takde sape akan gelakkan kakak
percayelah cakap adik mu ini!

see kakak!
kakak akan merase comel sekali kalau berbuat begini
:)

dah letak sebelah pipi.
sebelah lagi mestilah diletak lagi yer.
sebagai penambah kecomelan
:D

dah tuh, kite tempek dahi dah dagu.
konpem lelaki idaman kakak cintekan kakak
lap u kakak!

kakak nak tambah misai?
boleh boleh.
tiru macam diatas ye kakak

JENGJENG
siap sudah kak.
ape pendapat kakak?
konpem tade sape tahu kakak sedang menghidap bintik2 merah dimuke
WAAKAKAAKAKA


selamat mencube rakan rakan kakak saye yang dikasihi sekalian
;)

Labels: ,

words spilled @ Friday, December 17, 2010 / leave comment here