Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
shaz dah berpindah.ini address terbaru beliau
02 December 2010


december si bulan akhir!

alamat baru beliau :

entah ape perasaan aku. entah suke entah tidak. tapi kan... pahit snagat telan semester kali ni. mungkin sebab tempat baru. so perlukan mase. lain sangat bagi orang yang baru masuk sini. so die memang nak taknak kene sesuaikan diri. bagi senior yang due tahun kat kolej lame, rase berat nak terime peraturan baru dan mencabar. tapi dah nak tahun akhir pun, so telan pahit nie pelan pelan even perit sekalipun


sobsobsob.


hari ini, telah diumumkan di papan kenyataan roomate baru dan bilik baru bagi semester 6 nie. sekarang aku berade di tingkat tujuh. level paling atas. orang cemerlang kenela selalu hirup udare paling atas sekali. hahaha. hebat bukan aku?! tapi tadi, cek cek name aku, aku dapat tingkat 1. kurang suke dengan tingkat bawah bawah nie. tapi...........................


hati aku jadi girang sangat sebab tengok name roomate aku. memang rase macam mimpi pun ade. tapi kenyataan okie. aku cepat cepat mesej beliau untuk bagitau die segere. even aku tahu die sangat busy. dan die langsung tak reply mesej aku.


sobsobsob.

excited bagai nak rak kot! siape tak suke dapat sebilik dengan orang yang kite suke dan selese dan serasi dan selalu layan kerenah aku yang macam siod jee dopolahempat jam. hahahaha.

tak lain tak bukan makcik saye...

eyh eyh silap. tak lain tak bukan si sahabat kesayangan saye...........



  nurse nadia
(klik utk ke belog beliau)



kenape aku excited dapat die?


die selalu akan ade dengan aku setiap sem. dalam kelas lain ok. kat luar lagilah sangat lain.
die ade NARA
aku ade LLV
die berempat,
aku bersembilan.
of kos la aku ade ramai, aku kan cool
wakakaka
><



die sangat rajin layan kerenah bodoh aku
even die rase nak sepak sepak je mulut aku nie
mulut aku selalu cabul
sebab die cool sangat
die mesti diam kalau malas gile nak layan aku
HAHAHAHA
aku sangat bising ok!




die sekepale dnegan aku
itu paling penting
even die selalu moody
tapi aku selalu malas nak layan moody die
sebab tu aku boleh masuk dengan die.
geng die sangat takut kalau die moody
HAHAHAHA




aku bersyukur dapat die sebagai sahabat wad aku
dan sekarang,
die bukan lagi sahabat wad aku
malah, roomate aku jua.
jadi, kite mesti kongsi spender yang same nad!
sebagai tande kasih sayang kite
HAHAHAHA
muaaaaahs
><



eyh bukan itu saje, malah... aku juge dapat toiletmate iaitu jiran sebelah bilik aku dan juge rakan toilet aku seberak sekencing semandi menggunekan tandas yang same. complete gitu. kalau setakat roomate je best tapi toiletmate hampeh, susah jugak. dan aku sangat tak suke orang tak reti cuci tandas nie. dah gune bersame, retilah cuci. ehem ehem, take note yee cida dan cika. lalalalala.kalau die family aku, aku tak berape nak kisah. nie tak, aku tak kenal makbapak kau tapi kau buat taik kat toilet aku. tak pasal pasal muke aku je tiap minggu cuci jamban. banggang punye orang pun ade!


ok, tetibe rase nak maki mereke yang pernah jadi toiletmate aku. hahaha.


dan dipersembahkan, my toiletmate!! yang bakal mencuci tandas bersame aku. HAHAHAHA.


rasyidah & rashidah 
(okie tade beze pun name)
name lain ; cika dan cida




FYI, depa due orang nie pun kawan wad aku.
hehehe.
sayang diorang ketat ketat
muah muah


semoge kite dapat gegarkan bilik ini bersame same okie sayangku sekalian


 antare diatas nie, akulah paling GILE
hahaha
hantar mental je weyh!


 antare diorang nie, akulah paling comel
hahahahaha
yang nie sah GILE!


 antare diorang nie,
akulah paling nak kene campak jamban sekali!!
HAHAHAHA


 nie detik menyakat haliana
hahaha
best best
><

nie detik manis di labour room
sebab name nad : N
jadi muke die setengah
hahahaa


 sayang depa
nak keje same same depa lagi boleh?
><


 pergi OT pun bersame
bak kate dokte ENT, kami dah macam 3kawan sebaik
padahal....................


 sweet je kite kan
;)



anyway,anyhow,anywhateverlah

aku pasti merindui bilik paling tinggi aku nie.
huwaaaaaaaaaaa malasnye nak pindah
rindu kau bilik!




sobsobsob.
bakal bersedih meninggalkan bilik ni. nie la port aku ushar orang main bola petangpetang. hauhuahuahua


tata bilik~
selamat berroomate nadia!
selamat bertoiletmate cida & cika
<3

Labels: ,

words spilled @ Thursday, December 02, 2010 / leave comment here