Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
budak comolot tu dah dapat balasan nampaknye.padan muke kau
26 November 2010


klcc atau aku?





kalau aku...
aku pilih klcc
klcc ade macam macam
kau ade ape?
nothing!

klcc.
kalau jual tinggi hargenye kan
kau?
kalau jual takde sape nak beli pon.

klcc klcc
bestnye pilih kau.
kau???
tak dapat pun tak kisah.
janji aku dapat shopping puas puas
HAHAHAHA


murahnye cinte kalian berdue
semurah baju zara
cinte aku?
cinta aku langsung tiada hargenye
tersangatlah mahal
tu yang sampai sekarang bujang tuh
HAHAHA
eyh, bukan aku jual mahal dowh.
hanye bakal laki aku saje yang tahu betape mahalnye cinte kami
kan sayang kan?
:)




hambik kau balasan dari adegan comolot tuh,





hey hey
ini baru balasan disini
diakhirat nanti, tahulah kalian berdue
dan sekutu kutu nye
sibuk rakam video orang.
yang kau tak kasi penampar kat kawan kau pehal?

B.O.D.O.H

words spilled @ Friday, November 26, 2010 / leave comment here