Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
taklah happy sangat, tapi happy gile!
23 November 2010

assalamualaikum



bermaharajalela aku cuti nie kan. duduk bilik goyang kaki sambil gigit kuku kaki. eyh eyh eyh, eyeeew geli siak. tah pape tah +.+


horeyh, esok kerje macambiase (pure pure excited pulak kan). esok start kerje peads surgical. lame dah tak masuk wad nie. so, tak rindu pun. tak mengharap pun masuk sini. huh. orang lain sibuk cuti, aku sibuk kerje. pe kejadah entah kan =.=


cuti due hari yang indah nie, memang aku duk besarkan badan la kan. memang best. rase lapar, makan. rase ngantuk, tidur. rase bosan, online dan layan movie. siape cakap cuti itu bosan??? 


aku jeles same kawan aku yang cuti empat hari tempoh hari. memang jeles. sebab aku nak cuti sedemikian tapi tak dapat kan. sobsobsob. kalau duk rumah lame, boleh pau duit babah kan. HAHAHAHA. gile!


walaupun aku jeles same kawan yang cuti lame, tapi bagus la depa nie. cuti tak lupe kawan pun. die siap bawakkan makanan special lagi. mase aku cuti raya korban, aku tak smepat beraye pown. sebab busy dan waktu yang sangat singkat. so my friend, syidah dah mengubat rinduku pade si daging korban. lame sudah aku tak makan.


thanks to her


die bawakkan ,


dodol


ketupat palas


lemang


daging korban


sayur maman
ini sayur haaa,
aku baru je belaja makan
dahla pedas
kuning pulak tuh
memang jiwe kental la aku makan

hahaha

anyway, sangat sedap orang nogori masak
;)


walaupun baru lepas melantak kfc, tapi aku tetap nak makan jugak masakan raye dari family beliau. lame dah tak makan bende macamnie. gile bandar aku. hahaha. sampaikan habis kene gelak dengan mereka sebab tatau sayur maman. hahahaha.


bile perot happy. lalu tidor pon sodap !!


mood : bahagie kekenyangan


words spilled @ Tuesday, November 23, 2010 / leave comment here