Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
rindu akan rumah
21 November 2010

jauhnye lagi perjalanan!


assalamualaikum kawan. sedihnye hati aku mengenangkan nasib tak terbela disini! sedih sangat. kadang kadang terfikir, aku lebih rela stay kolej lame dari baru nie. rindunye kolej kejururawatan johor bahru :(
tapi semue tu dah takde dah. semue rules disane dah tak same macam sini. makanan sane walaupun hari2 macam nak same, tapi sane lagi sedap. sane dekat dengan bandar dan macam macam tempat. sini TAK!
sane enjoy sangat. sini TAK langsung. kenape yer aku tercampak kat sini :(


kalau nak kenang, lagi satu sem je kat sini, pergh satu sem ibarat satu tahun dowh! kesian dekat junior yang bertahun duduk sini. argh, macam lah diorang kesian kat aku kan.sobsobsob. kalau orang luar pun tak faham dengan care sini, orang dalam nie faham tak dengan care sini? langsung lah tidak kan. harini cakap macam ni, esok cerite lain pulak. penat dah tahan semue nie. ade orang cakap, kalau setakat complain je lebih tapi tak buat ape ape tak gune jugak. tapi ape je boleh buat? dah tahun 3 pun aku taktahu ape boleh buat. inikan pulak budak tahun1.


kesian kesian.


haritu aku cakap aku akan practical HKLhujung tahun nie. tapi semue tu hanye tinggal omong kosong saje. aku nie takdelaa berharap gile kerje hospital busy tu. cume aku teringin nak rase wad hospital lain, negeri lain. tak macam budak nursing yang lain. semue tempat, negeri dapat rase. aku? JB jugak laa yang selalu tengOk muke aku kan.kalau memang orang jb takpe lah jugak kan. berkhidmat untuk tempat sendiri. nie tak. takde kene mengene dengan aku pun tempat nie


sobsobsob


sekarang tengah tunggu mase untuk induksi. nak tunggu tu dah satu hal da. entah start bile, habis bile. cuti sem? hilang begitu saje. aku nak duduk rumah lah. faham tak? nak duduk rumah? dari bulan julai sampai sekarang, bape kali je aku kar rumah??? tak sampai sebulan langsung. gile kejam.


mintak dipercepatkan la segale urusan disini. aku rela kerje dari study. kalau macam gini la gaye study nye :(
2tahun yang lepas tak rase macamnie pun. sekarang kat tempat baru, segale macam rase ade. nak benci kolej sendiri tak boleh. sabar jela banyak banyak kan.


bye! (is crying)


p/s : lepasni ajakla ramai ramai datang study sini yer
i like :`)


words spilled @ Sunday, November 21, 2010 / leave comment here