Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
berkorban dan dikorban
17 November 2010



neeeenooo neeeenooo
assalamualaikum kawan kawan
selamat hari raye aidiladha
:)


kembang perut dapat duduk rumah kan.makan itu,makan ini. so so best. kalaulah tak perlu balik semule ke hostel,alangkah bahagienye hati. tapi ape boleh buat. nak taknak kene jugak balik untuk tamatkan study kan kan kan kan.okie. sabar shaz. itu kan satu pengorbanan terbesar 


sangat excited dapat jumpe family. dan leman menyambut kepulangan aku malam tadi. ewah ewah, sibuk je si leman nie. habis satu badan aku gatal, mate berair, hidung merah. semue gare gare bulu leman. argh, taksuke kucing. susah gile nak tidow malam tadi. ergh!


semalam kan... semalam......


wah, balik balik keje je aku dah boleh naik bas untuk balik ke stesyen klang. pergh, untungnye beli tiket last minute kan. untung untung......yang tak bestnye, macam good gile orang yang jual tiket tu.suke suke hati je nak jual tiket mahal kat aku. sebab aku malas nak fikir, aku beli kan je. dengan harapan, selamat sampai dan balik ke rumah. amin~

tapi memang dah agak dah pun, hujan akan teman perjalanan aku. dan ditambah dengan petir sane sini. memang mencabar gile perjalanan nie. nasib baik pakcik tu bawak slo emotion je. takde la seram sangat kan. yang tak bestnye, terpakse duduk sebelah orang in*** dalam bas tu. argh, first time duduk sebelah lelaki bukan warganegare. aku dah agak dah time mamat nie naik bas.mesti die akan duduk sebelah aku.sekali betul sangat rase nak jerit dan suruh die pilih tempat lain. tapi ape hak aku kan? :(


okie, duduklah pakcik. janji jangan kacau aku. memang sah die kacau aku!!! die kacau keselesaan aku. pergh, bau kau!!! reti mandi ke tak? ke tak reti gune sabun? kawan kawan facebook suruh aku sembur je perfume kat die. hahahaha. tak sampai hati la weyh. memang sabar je la hidung aku semalam. kesian hidung!


perjalanan lime jam semalam, langsung tak dapat tidur. dan, akhirnye selamat sampai. sukenye dapat makan masakan mama. even sambal jering takde. uwaaaaaaa :(


akhir kate,
selamat berkorban dan dikorban lembu sekalian
unte atau sekutu dengannye

layan meyh,


words spilled @ Wednesday, November 17, 2010 / leave comment here