Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bile dapat free kiss.
11 November 2010

assalamualaikum
(tak jawab dose ^^)


argh, bestnye dah dapat balik dari hospital.rase macam taknak keluar bilik langsung jew. HAHAHA. eyh eyh, tengah mood aku happy gaban dari sebarang masalah, boleh pulak misi nad mesej aku. bawak berite bahagie takpe la jugak kan. nie tak, bawak berite duke pulak tu. aiseyhman, lu bikin wa panas laa minah malam malam nie. argh!!! takpe misi nad. even masalah BESAR menimpe kite pun, kite kene tenang. anggap je sebab KITE hebat, thats why hanye KITE je yang layak hadapi masalah macamnie. dan anggap jugak, kite MISI terbaik. sebab makin hari kite makin pandai nad.tengok macam tadi, kite dapat belajar satu formula BAIK punye. ade hikmah kan kenape kite je kene macamnie. hurm, sedih sangat kan.tapi jangan terlalu sedih. sebab kite tak pernah keseorangan hadapi semue nie. (okie, ayat perangsang utk diri sendiri jugak)

sobsobsob..


hey hey hey. ape sedih sedih nie kan. chill lah. wah, harini MESTILAH happy. sebab aku dapat free kiss. kikikiki, bangge siod. mestilah bangge. dapat kiss dari lelaki handsome you!! handsome bukan sebarang handsome tau!


oh sayang. thanks 4 that kiss! i like. and so blushing* lah.


tak rugi kan kerje di wad kanak kanak. dapat pulak kiss free. biasenye aku je kiss baby.nie budak pulak kiss. memang bikin haru lah budak nie.hahaha. dah remaje jangan buat dengan awek tau adik. buat dengan bini takpe! 


sampai si mamanye kesian tengOk aku kene gomol dengan anak die. okie, sakit gile die pelok aku. die ingat aku nie hape. beruang aka bear ke??? aku nie manusie lah. lepas dah kiss reti pulak die malu kan. memang dasar budak handsome betol lah. 



adik, janganlah keluar wad cepat sangat. nanti kakak rindu! sobsobsob





alangkah bahagienye kalau aku ade anak.eyh eyh eyh. GATAL! okie, agak agak esok aku kene kiss lagi tak?


HAHAHAHA

cau cin cau


muke misi gedik gedik ^^

words spilled @ Thursday, November 11, 2010 / leave comment here