Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
tahniah tahniah tahniah!!!
10 November 2010


assalamualaikum sahabat,

dengan ini saye merasmikan penghabisan final exam tahun 3 semester 1. hoyeeeeeeahhhhs!!!!!! banggenye aku dapat jawab soalan depression tadi. bangge tak kau??? banggelah weyh sebab soalan die simple and mimple saje. walaupun soalan senang, tapi aku tetap buntu memikirkan jawapannye.hahaha. memang hebatlah cikshaz nie sebab berjaye notkahkan jawapan tadi ^^


habis habis exam, mengonlinekan diri. dan tibe tibe.........


aku diberitahu oleh  cikenna bahawe aku telah pun menang entry terbaik untuk contest iLOVEict

hoyeahs, aku menang. sukenye sukenye sukenye!!! tak sabar nak dapat hadiah. hehehe.
thanks to cikenna and the judges. tak rugi kan aku masuk walaupun lambat.hahaha.


okie, jum tidor. aku penat perah otak dalam dewan exam tadi.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

words spilled @ Wednesday, November 10, 2010 / leave comment here