Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
dah kene fikir pasal kerje?
03 November 2010

saye dah mule risau.
walhal exam tak mule lagi pun
pikiran dah macam macam bergaul sane sini
dengan bende bende yang tak patut difikir.

esok, 
okie esok.
esok kene isi borang penempatan kerja.
ape aku nak isi?
kalau ape yang aku pilih tak tepat macamne?
mestilah takut kan.
kalau campak sabah sarwak aku ON je.
kalau campak sabah,
aku ade adik yusrah kat sane.
jadi, langsunglah tak risau kan.
kalau campak sarawak?
aku ade sape ekh?
haaaaa aku ade adik steffina kat sane
walaupun die lambat lagi nak habis study kan.
tapi takpe.
asalkan ade orang yang aku kenal kat sane.

tapi sebenarnye kalau campak mane mane pun
aku tak kisah.
sebab, itukan pengalaman hidup.

tapi bile fikir mama babah
aku jadi tak keruan pulak.
mestilah aku nak sangat sangat dekat dengan diorang
sebab aku dah janji
aku nak jage diorang
jadi, kalau campak jauh sangat,
susahlah nanti.
lagi lagi kalau termelekat pulak hati kat tempat orang
dengan orang orangnye sekali
jenuh aku nak balik nanti kan.
hehehe

jadi conclusionnye ;
aku telah mengdecide untuk ikut pilihan ape yang ayah aku sendiri pilih.
dan kebetulan,
ape yang ayah aku pilih,
memang same sebijik pilihan aku.
layaklah jadi anak beranak
HAHA

ape ape pun
pilihan UTAME aku,




HOSPITAL SUNGAI BULOH

aku tak pernah clinical kat sini
jadi tatau macamne hospital nie punye care kerje
jejak kaki kat sini pun baru 2kali
first mase nak buat medical checkup
second, mama masuk wad
tu je la.

pandangan aku tentang HSB;
memang cantik sangat!
BESAR!
canggih!
macam macam ade!

bak kate kawan aku, sulaiman.
waffle die terbaik.
entah ape motf cerite pasal makanan tatau la aku
saje nak aku gemOk la tuh
hahaha
man nie.


baiklah,
semoge pilihan SELANGOR aku
mendatangkan hasil yang aku nak.
amin~



words spilled @ Wednesday, November 03, 2010 / leave comment here