Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
study week lah sekarang
03 November 2010


final exam oh final exam!!

lapan november okie.lapan november. memang sahlah aku masih tade mood nak study lagi. sempat sempat je nak update bende alah nie kan. okie, aku bosan bile kene study. rase macam ade kupu kupu main kat bulu mate aku je suruh tidur. zzzzzzzzzzzzzzzzz. tidur. tunggu malam ahad kot baru nak rase seram sejuk exam final nie. yihaaaaaaaaaaaaaa, ahad tinggal lagi empat hari yeee cikshaz oit.

baiklah, start hari selase nie dah mule study week. tapi name je study week kan. tempat nak mentelaah pelajarannye takde. sudah dikebas oleh manusie manusie yang nak ambil exam. tahulah kelas kami besar, langsung tak bagi chance nak study la korang nie. hish. hish. hish. last last terpakse lah belajar dalam perpustakaan yang serbe kondusif untuk buat taik mate tu.

layakkah orang jenis macam aku study dalam tu. masuk lah jugak study dalam tu. tapi lagi best kalau dapat buat tahik mate. waaau, bestnye tidur! 

8am -bukak nota surgical mukesurat 2 dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
8.15am- seronoknye duduk dalam mimpi. HAHAHA

ape kejadahnye tah study week aku nie kan.langsung tak gune betul betul. takdelah. drama diatas tadi tu acah acah olok saje. aku takdelah nakal sangat sampai gitu. sikit jelaa mengantuknye. tapi tak sempat tidur pun. sebab perpustakaan sangat bising. oh okie, perpustakaan BISING! bukan ke sepatutnye tempat macamtu perlu senyap? !

kenape diorang bising? ke aku yang bising?

dioranglah bising. aku dah buat signal letak jari telunjuk kat bibir da suruh senyap. tapi nak buatmacam manekan. diorang tak faham bahase isyarat macamtu. kang aku sound, diorang cakap aku nie pengawas perpustaan pulak dah. taklayak aku jadi pengawas perpustaakan.seminggu nak nampak muke kat perpustakaan memang taklayaklah lah kan.

kenape diorang bising nie? hish!

diorang bising sebab mulut diorang nie banyak sangat. atas bawah nak terbukak! ape tak reti bahase ke itu perpustakaan! kalau nak bercakap, cakaplah weyh. tapi dalam volume yang agak slow. bukan pumpampumpam nak bagi satu dewan dengar. kami bukan macam korang, takde keje lain nak buat selain bercakap. kami nak study lah! okie, kami. aku dan rakan rakan yang tengah bukak buku.

kesian kami! huh.

ape diorang suke buat dalam perpustaakan kalau tak study?!

first, buat dose. mengumpat sane sini. bercakap entah ade faedah ke tidak taktahulah kan. okie, aku bukanlah seorang student yang senyap dan ulat buku. wajiblah aku jugak bercakap. tapi takde lah perlu sampai semue umat manusie dalam tu dengar aku bercakap. cakaplah kawan. tapi SLOW! nak mengumpat, slow lah sikit. meja sebelah taknak dengar pun dose kau tuh. HISH!


second, dating. memang takde keje sangat dah nie. sampai ke dalam perpustakaan ajak main mate. bukan aku nak jeaolus. tapi meluat dan menyampah dan takfaham. kat cafe dating, kat kelas dating, kat library dating.kat tandas???? entahlah tak skodeng pulak aku. kalau dating ajak bace anatomy same same takpe lah jugak. ini tidak.....................................


third, mengglai macam pontianak. ape ke eloknye wanita gelak sampai mengilai gitu? geli bulu telinge aku dengar. kalau gelak tu ala ala comel takpe jugak. ade jugak terase nak puji. nie tak. gelak dahlah besar, mengilai pulak. plusplus dengan lelaki pulak. fuh, huduh mate tengOk weyh.


fourth, berfacebook. seronoknye komen sane.komen sini. tag orang depan kau. sebelah kau. belakang kau. atas kau. kalau sejam je kau hadap bende tu kire excuse lah jugak. dari perpustakaan bukak, sampai nak tutup dah. online saje. pepustakaan dan buku takboleh dipisahkan. jadi?? kalau lah kau online tentang ; complication of urinary tract infection , the glaucoma, psychiatrics, nampaklah senonoh sikit kan. nie tidak.


fifth, tidur. pergh, meja punyelah cantik kan. sekali kene bahan dnegan air liur basi kau. kesian meja. busuk! 
nak tidur, balik bilik lah weyh. buat semak library aje.


sixth, mengunyah. layaklah perpustakaan dijadikan tempat makan. HAHAHA. okie, lain kali tampal besar besar DILARANG MAKAN ATAU MINUM. nie tak, tampal JANGAN BISING aje. memang aku makan lah kan. HAHAHAHA. oooo aku rupenye yang makan keropok sepah sepah tadi :p


seventh, membace buku. jom kasi A+++++ pade mereke yang sangat suke membace. kalau taknak study pun, bacelah bahan yang ade dalam tuh. ape gune beli buku mahal mahal kan. kalau bukan untuk diselak. jadi, marilah membace. kalau takfaham, buatbuatlah bertanye pade yang pakar.



kan aku dah cakap,
perpustakaan nie kondusif untuk tidur saje.


nie bukan aku.
harap maklum~

words spilled @ Wednesday, November 03, 2010 / leave comment here