Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
ini kan kolej aku.jadi, mestilah sayang
28 October 2010


rase bangga nak tayang betape cantiknye
kolej kesayangan aku.
okie, aku sayang yer.
kalau ade yang tak sayang, bukan masalah aku pun.
haha

kenape aku sayang?
sebab nie kolej baru ; itu SATU
DUA ; die sangat menarik dan cantik dan bergaye
(kalau lalu depan kolej pun dah rase bangge.haha)
TIGA ; sebab aku budak nursing import from JB
jadi rase kembang semangkuk disitu.
kenape? sebab kami BEST~

apa apa pun, itulah dia KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU JB
tapi,
KOLEJ KEJURURAWATAN JB
takkan pernah aku lupekan
sayang JB
^^



kenape nak tayang?
sebab ade la orang tu kan,
tatau kolej aku nie kolej ape.
jadi, rase nak share disini.
sebagai pengetahuan am korang jugak.

ape?
ingat UNIVERSITI PERTAHANAN NASIONAL MALAYSIA
je kite kene tahu kat mane.

mane lahirnye jururawat,
juru xray,
pembantu perubatan.
pembantu farmasi.
inspektor kesihatan,
juru pemulihan anggota,
juru pemulihan cara kerja,
dll.

pun kite kene tahu tau mane lahirnye mereka yang hebat ni.


jadi, berbanggelah dengan tempat anda belajar sekarang
sebab dari situlah korang layak jadi manusia.
kalau tak, layak ke korang jadi nurse?
atau radiographer?
atau occupational teraphy?
atau physioteraphy?
atau medical assistant?
atau pharmacist assistant?
etc.


tak kisah la itu pilihan ke lapan korang sekalipun.
janji, korang dah berjaye masuk sini
dan patut bersyukur.
ehem ehem
(tengok senior dah marah)
HAHA


kepade semue keluaran atau intake KSKBJB nie
jagelah name baik kolej anda
sebab walau mane pun korang dicampak
mesti orang akan tanye,
dulu study kat mane nie?
bagusnye hasil kerje budak budak nie kan
ahaks,
budak mane lagi kalau bukan budak KSKBJB
hehehe

^^

p/s : saye rase sedikit emo dan sentap,
 bile ade orang benci dengan kolej mereke sendiri.
walhal, disitulah ilmu yang korang dapat

words spilled @ Thursday, October 28, 2010 / leave comment here