Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
lelaki desperate kot
24 October 2010

assalamualaikum ;


tibe tibe rase nak share perasaan yang SATU nie ngan engkorang. first jawapan cerebrum aku ENTAHLA WEYH. alkisah tadi tengahari, sahabat kesayangan aku mesej mesej bagitahu yang kawan die merangkap jua kawan aku, ajak kenal. eyh. mcm pelik saje kan. dah kawan tapi nak kenal. memang sah la aku gelak dulu lepas bace mesej tu. sebab mcm ape je nak kenal tapi memang dah kawan pun.


rupenye si kawan tersebut nak try aku ; means die nak try la kot kot dapat jadi awek. eyh, perangai sedemikian rupe pun ade ye?! boleh ke nak bercouple ngan orang sedangkan hati taksuke pun. aku cakap pasal die la. senang gile kan nak love love orang. hurm, dalah hati aku terdetik ; orang macamnie sebenarnye bukan nak bercouple sangat pun. tapi takut lame lame nanti die dah tak laku. bile tak laku, nanti kawan2 ejek sane sini. BETUL TAK WEYH????!


geram jugakla sebab die nak jadikan aku bahan test die kan. die ingat aku nie barang ke. hamboi hamboi. aku debik sebijik baru kau tahu kan. ggggggggggggr~ baiklah, aku sangat geram sebenarnye. baru beberape jam lalu die text inbox fb aku. rupenye, mungkin ade udang disebalik batu. yes, i`ve already know la. booo same kau. thanks pade sahabat aku sebab dah kasitahu kan. alaaa, kalau die tak kasitahu pun, macam la aku layan mamat tu sangat.hurm~


benci.


okie la. nak prepare untuk practical esok. dan minggu nie minggu exam sebenarnye. cube cube lah muhasabah diri dari dunie internet nie.okie, saye cube. bye alls~


wassalam.

words spilled @ Sunday, October 24, 2010 / leave comment here