Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kau ; DELETE already
23 October 2010


Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu


ergh, tilu-ku bukan aku. lagu nie sangat trauma kalau aku dengar kat mane mane. rase benci ade. meluat ade. rase nak nangis pun ade. dan rase rindu pun ade. kalau dulu, die selalu teman aku. siap main karoke same same lagi dengan lagu nie. die pun siap beli calleringtone lagu nie lagi. untuk aku. okie AKU SAJA.


walaupun die pernah kecewekan aku satu mase dulu. aku nak jugak cakap aku rindu die. dan nak die jadi peneman aku setiap mase macam dulu dulu. walaupun tahu bende tu macam mustahil je. tapi nak jugak pasang angan angan sedemikian. mane die erk?


senang sangat die datang dan pergi dalam hidup aku. bile ditanye mane pergi, jawapan senang gile ; sorry, i busy. ergh! bestnye kalau aku dapat buat macamne die buat. yes! aku dah balas ape die buat dengan aku. dengan tak de angin tak de ribut (okie, jerebu ade sikit), die datang balik minggu lepas.


ewah ewah, kau ingat aku nie ape. bola? baju? barang? bile nak ambil. bile taknak campak merate rate. dan yes yes yes dan yes lagi. aku berjaye balas dendam dengan die. dengan banggenye aku cakap ;kau sape?? kite kenal ke?!. oh whatever la perempuan! aku taknak fikirkan kau lagi. gambar kau bagai aku sudah delete. no more YOU in my life. hurm memang dah lame pun kau berambus dalam hidup aku kan.


aku bace belog laki kau kelmarin. amboi, seronok sudah kan habis project final. lepas nie boleh la kalian kahwin kan. dan kau terus lupe janji janji manis kau dengan aku dulu. nak serang laki kau kat tempat die kunun. poooooodah. ayat taik je kau nie kan. hish! ~


dulu, yee aku sayang kau sangat. tapi lepas kau buat macamnie. sumpah menyesal gile ade kau dulu. betul kate kawan kawan aku, perempuan nie akan menyusahkan aku suatu mase nanti. dan yes, tepat sekali jangkaan mereke. terime kasih perempuan~


jangan datang balik okie.i`ve already hate you~


p/s : ade orang kan, mulut saje kate rindu.
tapi hati ; langsung tak ingat pun.
baik takpayah cakap rindu kalau tak perlu.
seriously i really dont need that!
geli bace ayat kau dowh.
ayat nak bunge saje.
orang lain bolehlah kau kencing,
aku??
pandang kau pun rase nak loye tekak dowh~

words spilled @ Saturday, October 23, 2010 / leave comment here