Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
nak bahagie jugak
20 October 2010

sayang seribu kali sayang, I SAYANG YOU (gile meroyan)

haha
gile kan.
memang gile.

assalamualaikum wbt, sahabat.

wah sukenye. semalam kan. kan kan kan. aku terjumpe adik angkat aku time dulu dulu, mase zaman kanak kanak riang aku woo. suke kot dapat jumpe die balik. sebab die comel gile. macam baby. baby..baby..oooooh.   (benci justin bieber). tapi sekarang die dah besar panjang da.dulu die kecik dari aku. sekarang aku lagi kecik dari die. eyh yeke? pandai pandai je kan. bile ingat die, tibe tibe teringat ex aku. alaaa si S tu.bukan name sebenar. setahun da tak jumpe S. mesti da bonchit da die sekarang kan. bahagie takde aku. HAHA. boleh pulak kan pikir macamtu. =.=-


dan,


dah due hari beturut aku di sound oleh si awek awek membe aku. ape la nak takut sangat dengan komen yang aku bagi di wall facebook si pakwe. kire okie la aku berborak depan mate dowang. kang aku layan dalam handphone kang barutahu. bukan susah.mintak je no telefon. sampai esok pagi pun boleh beborak. tapi sebab kesian sangat dengan perempoan2 macamnie. so aku tak buat la perangai huduh macam yang aku cakap tadi. hikhikhik. peduli hape aku ngan pompoan pompoan tu. nasib baik tak kenal~


kan kan kan kan.


harini management di wad untuk hari ke tige. aku rase happy sebab aku boleh buat kerje aku. orang lain boleh, aku berlipat gande la boleh kan. dapat pulak staff nurse yang gile terbaik la. aku layan die, die layan aku. memang best la kerje aku kan. siap aku rase bosan lagi duduk wad harini. dan aku buat kerje gile sikit tadi. takde la gile mane pun. dan tadi buat pertame kalinye dapat balik awal sikit dari biase. so so so happy.
dan setiap malam, aku tak sabar tunggu hari esok datang. sebab tak sabar nak bace report. hehehe. tinggal seminggu lagi management nak habis. doakan markah aku TERBAIK okie.


hey. now playing Teman Tapi Mesra- Ratu.


lagu zaman sekolah dulu. dulu kalau rapat ngan sang lelaki, sibuk nak cakap die TTM kite kan. bajet shiall. haha. sibuk bersayang sayang, padahal tak couple lagi. esok luse dah sah bercouple. itulah CINTA MONYET zaman kenakalan. kesian mak ayah risau tenGok anak perangai macamnie. eyh, aku la tu kan. HAHAHA. dulu la. 


dulu....


sekarang?


baik daaa anak hairuddin and azizah nie. tak reti buat makayah susah hati da. anak harapan bangse la katekan. pergh, gile perasan. alaa gurau la. jangan la muntah dengar k.tu semue kan impian makayah. mestila anak anak nak turuti. insya Allah.amin.


tibe tibe macam rase nak ad eorang jage kite disisi la pulak kan. kalau dapar rase saat indah tu kan best. takyah bercinte sane sini da kan. terus kahwin. eyh salah ke orang macam aku cerite  pasal kahwin. study tak semestinye abai soal hati. lalalala. jum kahwin bawah pedang macam mama. mama best. dapat babah. aku? kikikikiki. dapat KAU lah. booo~



cantik mama bawah pedang
aku pun mesti cantik camni jugak kan
(berangan)


cepat la doakan pintu hati aku terbuke untuk si DIA. jangan suke bagi orang tunggu kite lame lame. tak baik tau. kesian die.aku pun kesian jugak. sebab aku tatau aku bercakap tentang APA. haha.


good night alls~

words spilled @ Wednesday, October 20, 2010 / leave comment here