Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
sang lelaki
13 October 2010


org bercinte,
kau sibuk jugak nak bercinta
dush, amik kau shaz.
kene sejibik
hehehehe
+.+


sekian lame sudah tak gune ayat ayat cinte seperti diatas nie ha. rindu la jugak nak menyampaikan pade sesiape yang layak mendapatkannye. ececececeyh. acctually, da bertahun tak hidup bercinte, memang jauh sekali nak terpikir untuk bercinte. walaupun, org yang kite suke, memang tak jauh pun dari kite. tapi diri sendiri kenal diri sendiri kan. same ade layak atau tak nak dapatkan orang yang kite suke sangat tu. payah benor nak memikirkan jawapan yang takde soalan. eyh??


harap maklum la. aku masih perlu untuk bercinta dengan buku buku sekalian. sebelum nak belajar cinta orang. biarla beribu tahun lagi. sudah sudah la salah pilih orang untuk dikasiji weyh. sekarang mase untuk matangkan diri. inilah care aku. cara kau? kau punye hal la weyh. tak masuk campor pown. uhukuhukuhuk.


umur 20 an bukan la sah syarat untuk sudah matang kan. ade jugak manusie yang masih tak reti nak hargai kasih sayang yang org tu da sah sah ikhlas sayang kite. contohnye si AKU nie la. masih tak faham mcmne nak balas sayang orang. nanti nanti la aku tanye mama ye mcmne carenye. hehehe. tak sabar lak nak makan nasik minyak abang. haha. (tetibe).


tibe tibe jugak aku teringin sangat nak share kat engkorang, somebody yang buat aku really2 banyak terfikir tentang die, hati die, cara die, dan diri die sendirila kan. agak penting jugak diri beliau sampai aku setiap mase akan menanti dan terus menanti diri die. eyh eyh, cam berjiwang gile la pulak kan. eyh lantakla. bukan selalu buat slot mcmni. kadang kadang je kan. tapi maaflah. takkan ku beritahu si name tuan empunye badan. name pun special kan, mane boleh sume bende nak story. ahahaha.


hope so die bace. sebab aku nak sangat die tahu betape aku hargai diri die sepanjang die ade dengan aku. even aku selalu buat die bosan, janji aku rase puas buat die begitu. hahaha. ( saje tipu tipu la weyh).
hari hari, ade je hadiah yang aku akan dapat dari die. biarpun die kate, hanye aku antare gadis yang dapat, tapi aku masih tegas mengatekan die bebohong. entahla. da itu aku rase. takkan nak tipu diri sendiri pulak. tapi hargai sangat setiap ape die bagi, sampai aku tak terbalas ape ape dengan ape die bagi.

thanks awak~


ade jugak orang kate, orang orang macam die.. sangat susah nak dipercayai. tapi itu kate orang ramai. kate diri aku, ianya depends pade setiap orang. kalau ayah aku boleh bahagiekan mama aku, kenape tidak orang lain juge boleh buat begitu? tapi, umur setahun jagung macam aku, tak layak nak bahaskan bende bende macamnie kan. aku lebih happy dapat lihat orang lain happy. biarpun aku tergigit jari lihat kebahagiaan orang lain. dah itu rezeki mereke.


awok,
           maaflah andai saye kadang kadang terlalu jujur dalam berkate kate. terlalu bosan dalam setiap ape saye lakukan. sesungguhnye, saye masih mencari erti permate dan kace. biarlah saye takkan rosak atau kecewe denga pilihan dan jawapan saye sendiri. walaupun saye sedar, hidup nie tak lama. dan perlu selalu terokai dari semase ke semase. tapi saye akui, saye lemah sangat. tak macam awk.kuat saje dengan dugaan yang datang. saye doakan, ape saje awak buat, sentiase diberkati Allah. dan awak akan cemerlang dalam hidup awak. serte bahagie disamping gadis pilihan hati awak. doakan saye juge. amin~


orang seperiang awak dan seperamah awak, sangat mudah nak dapatkan orang yang awak suke. tak macam saye. gigit jari je tengOk buah hati sendiri dengan orang lain. itu la salah saye. tak reti nak jujur dengan diri sendiri. tapi awak, kuat je. saye rase saye tau kenape. hurm. biarlah jawapan tu ade pade saye seorang je. nanti awk kate saye tuduh bukan bukan pulak kan.


awak, thanks 4 everything ^^




---> muhasabah cinta ; khas untukmu

Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari-Mu
Ku pasrahkan semua pada-Mu
Tuhan baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta-Mu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi muhasabah cintaku
Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan-Mu



p/s : hadiah awak on the way.
tengah usehe nak siapkan.hehehe


words spilled @ Wednesday, October 13, 2010 / leave comment here