Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
ape rase, bile manusie benci kite?
04 October 2010



ENTAHLAH ;

hey peeps. assalamualaikum. hari nie, entah ke berape entry aku da post. terase bosan amat hari nie, start lepas balik kelas tadi. memangla eosk keje and luse ade osce. tapi no feeling as well la babe. haha. im so lucky coz takyah susah susah management ward esok like my other friends. owh lucky shaz!

tadi kan (before isya`), mood aku tersangatlah baik gile. nasib baik tak gile je. da la esok nak jumpe orang gile. ups sorry. tersasul sudah. hehe, jumpe orang mental la babe. nasib aku baik lagi, aku just jumpe diorang untuk tige hari saje dalam minggu nie. tade la kepale otak pening sangat kan dengan hal duniawi permai tersebut. ape ape pun, wish me luck la esok, luse dan tulat tulat nye.

bersambung......

tadi kan,  mood aku sangat baik. sampai tibe tibe kan. hurm, mood aku jatuh merundum dengan pantasnye. hish, entahla. nak kate dysmenorrhea, tidakla pulak. perasaan tu datang bukan dnegan sendirinye. bak kate si cat meow ini ;

sebabkan kau, aku jadi begini,
huh, menyampah!

yeee benar belake, sebab kau lah aku jadi gini. kalau takdenye kau. tadenye aku jadi begini okie. hurm, nak mencarut? tade la sampai gitu sekali. so far, im very good. no need to mention who he/she is. memadai la aku menyatekan aku tidak berpuas hati dengan cara beliau.

aku hanye bercakap dengan tiang? like cakap same tunggul kayu yang tak beri respon gitu. oh tidak la.. aku suda pun beritahu beliau berkaitan ketidakpuaasan hati aku tu. bagus jugak die tahu kan. ingat senang ke aku nak bgtau orang, yang aku tak puas hati dnegan die. susah tau. sekali dalam sejute je aku boleh buat gitu. tapi apekan daye aku, andai die merasekan diri die saje yang betul. hurm, penat layan orang. penat jugak jage hati orang nie.

mood aku tak okie gare gare fitnah dan tomahan yang dilemparkan. ape kate juri orang ramai nanti. mampus aku kalau merek sok sek menyatekan bahawe aku adelah si pesalah yang tatau pape langsung. ansib aku baik sebab rajin menstalker orang. ups, kantoi suda. bukan selalu stalker. sometime saje bhaa. dan pabile aku terstalker die, muncul bait bait madah yang tidak menyenang kan hati aku.

ape motif buat macam tu babe?

tu soalan yang ade dari aku untuk die.

tapi aku tak sempat tanye, sebab aku malas nak fikir panjang panjang. biarlah seutas mesej yang aku bagi kat die, memadai untuk die faham isi hati aku selame nie. lepas je mesej, terase nak delete delete je die dari friend list aku. tapi.........................

tengokla nanti nanti.

right now, i feel like wanna close my eyes, and sleep well.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



p/s : biarla kite mintak maaf dengan seseorang atas dasar rase ingin minta maaf,
bukan atas dasar terpakse or tidak ikhlas. sobsobsob.
sedih bile tau ade orang benci kite dalam senyap.
bak kate pepatah,
penjajah dalam selimut.
(eyh ade eyh?)



Labels:

words spilled @ Monday, October 04, 2010 / leave comment here