Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
awal oktober yang best
02 October 2010

masih raya lagi okie

assalamualaikum wbt. selamat hari raya peeps. even ini suda hari raye yang ke duapuluhdua.walaupun kurang merase hangatnye raye tersebut, tapi bahang die masih ade okie. dan walaupun aku bekerje aka. practical wad sekarang, raye tetap raye. walau macamane pun mesti nak jugar rase berayenye.walau dimane aku berade. tak kirela aku jauh dari keluarge or dekat dgn keluarge sekalipun. paling tidak pulak sekarang nie la mase nak raoatkan hubungan dengan kawan kawan yang jauh kan.ahhaaa..

hari nie, 1october 2010, edisi october punye entry la babe. nak atau taknak, mesti ade something peristiwe yang menarik atau kurang menarik yang terjadi kan. hehehehe.meyh aku senarai hitamkan pengalaman yang sweet sweet sour yang jadi awal awal bulan nie.(ececeyh,padahal 2oct pun tak masuk lagi weyh :p)

peace peace
^^

1) last day di wad ear,nose and throat.

hey,walaupun ade terase bosan di wad nie sebab tak banyak sangat keje nye, tapi sangat terase sedih dan pilu la weyh nak tinggalkan wad nie harini (jumaat).mungkin sebab ramai patient yang aku rapat dalam wad nie kan.thats why terase sikit pilu nak tinggalkan. lagi lagi, time aku nak balik, patient2 yang rapat, banyak g operation theater lak kan. langsung la nak jumpe.wuwuwuwuwuwu. anyway, kenangan disini takkan dilupekan sampai bile bile.entah bile pulak lagi nak masuk situ kan.thank staff nurse bai, staff nurse jack, staff nurse lucy, staff nurse semue2 yang ade.termasuk sister, doctor dan fisioterapi yang baik baik belake.ececececeyh. buat pakcik jalan dan safuan, jage diri baik baik yee.adik faiz, kuatkan semangat anda walau dimane anda berade.^^

2) terjumpe kembar buat pertame kalinye

last last day nie, boleh pulak aku terjumpe patient yang sebijik name same dengan aku.HAHAHAHA. first time weyh jumpe lelaki name SHAZLEEN. sangat kelakar la kan. sampai aku malu nak pandang muke die. hehehe.umur die dengan aku pun tak jauh mane pun. dan banyak la persamaan kami yang kami sendiri sedikit terkejut.name same, ayah kerje same, lahir dinegeri yang same.cute pun same. HAHAHAHA.last last nak balik, tak jumpe die pun.sebab die ade kat bilik pembedahan.wuwuwu. tata shazleen.shazleen disini mendoakan kesejahteraan shazleen disane yee ^^

3) cross full tapi rehat?

thanks to sister sebab ajar aku macam macam dalam smeinggu nie.maaf andai ade terkasar bahase same sister ye.agak susah la nak tengok sister luangkan mase bersame student. sebab biasenye kan sister akan sibuk dengan macam macam keje di wad. and sister yang kali ni aku jumpe, siap dengar aku present case patient lagi.hahaha.dan patient yang bertuah tersebut,tak lain dan tak bukan, en shazleen la weyh.hehehe.malu malu malu :p

tadi sempat habiskan cross ent punye. alhamdulillah.even tak study pun. bantai bantai, dapat jugak jawab kan.hehehe.tahniah semue kawan kawan.dan sedkit berasap la kan, bile rehat diganggu.bukan seminit due, tapi sejam lebih.uwaaaaa.nak titow :(

4) esok cuti!!

horeyh, penat lelah 5hari nie, diberi ganjaran dengan esok dan lusenye cuti. fuuuh bahagienye weyh.lalalalala.
esok nak jalan jalan cuci mate jap.lame da tak keluar dari hostel kan.hehehe.

anyway, siap sedie untuk next week okie. posting permai lagi. dan osce formative serta present research.

5) sempat juge beraye!

keje tak keje, raye tetap raye okie. malam jumaat tu, kami smepat sambut raye ramai ramai di kolej kesayangan kami nie ha. best la jugak. macam macam gaye dan baju raye yang ade. aku???? pakai baju raye 5tahun yang lepas je. hahaha. macam macam makanan yang ade. antare yang smepat aku lahap, nasi briyani, nasi impit, sate, mee hun, buah buahan. antare yang tak sempat makan, kambing golek. uwaaaaa. teringin nak rase weyh :(

jum layan gambar yang sedie ade nie ha. best tak best, hanye aku yang tahu. hehehehehe

eyh eyh, nie gambo sapo lak nie
nyibuk aje kan
^^

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
me with my soulmate, elijah wewiiit
^^
-
-
-
-
-
-
-

me with my kaka Oni yuyunk
muahmuah~
-
-
-
-
-
-
-

me with kaka azie mucuxs
^^
-
-
-
-
-
-

last but not least,
with my erma tantek
hehehehe
^^


hehehe. best dapat lepak ramai ramai.even sekejap. buat yang rase diri tade dalam gamba nie, bawak bawak la ingat member yang tak jauh dimate nie kan.hehehehe. dengan orang lain boleh pulak bersame, dengan kami yang tersayang? ahaks, hanye Tuhan yang tahu bagaimane semue ni terjadi.

okie, list hitam aku dah habis ink suda. now mase untuk rest kan diri.

oh ye, tadi jumpe si die. amboi,bukan main kacak dan anggun dan sopan lagi beliau ye. hehehe. tapi muke nampak suram je. malas la cikshaz nak tanye itu ini. terase jauh sangat diri nie dnegan si die. hehehe. poyo GILA. ape ape pown, selamat hari raye yee kawan kawan.

dan buat warge kolej sains kesihatan bersekutujohor bahru, thanks 4 the majlis raye yang happening nie. i LOVE it! lain kali buat lagi :)

good night and wassalam!

Labels: ,

words spilled @ Saturday, October 02, 2010 / leave comment here