Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
life must go on without YOU
20 September 2010


argh,persetankan semue ini!

yeah, hari nie memang tade rase mood sangat. sampai malas nak layan semue orang. layan tu layan la jugak. padahal tak ikhlas nak layan. hahaha. hipokrit. whatever. mungkin penangan musibah yang melande siang hari tadi agaknye.terbawak bawak sampai ke malam. argh, persetankan semue nie. janji hidup bahagie kan. bahagie ke? yela.bahagie la weyh. haritu ade la sorang mamat nie baik hati nasihatkan aku, cepat cepatlah bukakan pintu hati nie untuk semue orang. ekeleyh, entah ape la maksud beliau kan. layan kan je la. ade jugak sorang mamat yang datang beraye rumah aku nie tanye, bile la dapat tengOk pakwe aku kan. ekeleyh, umur aku pun baru setahun jagung. entah entah nak bercinte pun tak reti. jadi baik aku abaikan semue tu untuk seketike waktu nie. ekeleyh, sah aku poyo gila kan. HAHAHA.

tapi dari sinar mate mama aku,die mesti nak sekarang nie aku da ade calon suami kan.walaweyh,ayat tak boleh bla gile. nak gempak sOkmO. hahaha. alaaa ape ade hal ma. esok esok datangla prince charming tersebut. anak mama nie kan tengah tunggu buah berbunge. memang tatau la bile mama. kalau ikut kate hati, mati kate kate hati tersebut, kalau ikut kate jiwe, tersekat tengah jalan kate kate tuh. alahai ma, nurul nak suzuki swift ma! (eyh tibe tibe)

tibe tibe hati terase sayu mengenangkan seseorang yang tak jauh dimate aku nie ha. anytime aku sebut name die je, insya Allah die boleh muncul.ehehehe.POYO okie.(ini kes menipu no1). rase rindu, tapi sayang, die bukan milik aku pun.dengan sesuke hati pulak aku nak rindu beliau kan. rase nak tanye khabar, jangan harap la aku nak mulekan pertanyaan. sebab aku seorang yang penyegan apabile bersame beliau. ahaks. senang cerite. tak usah hidup la shaz. HAHAHA.

nak pendek cerite ; yeee aku rindukan die. rindu nak gelak gelak dengan die mcm setiap haritu. tapi sekarang tak boleh gelak same same da.bukan sebab die atau aku yang bisu.tapi ade la atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan nie ha. jangan risau shaz.lepasnie die akan sentiase dihati mu wahai sayang.ecececey ^^

errr actually aku tengah sedih la weyh. tapi taip belog mcm tade perasaan pulak da kan.okie la. sekarang nak berbalik semule pade tajuk diatas nie ha.

aku rase sedih ya amat laa nie. rase nak persetankan semue yang mendatang. maksud ayat sebentar tadi  ialah, nak buang jauh jauh semue yang mendatang. tapi entahla.kadang kadang rase mcm aku yang cari bale tersebut. tapi bile encik google bgtau aku segalenye, rase hancur sgt hati nie. time nie jugak aku rase nak delete semue kenangan aku dgn die. tapi boleh ke? die nie betul2 siod la weyh. ergh! 

tu je nak kongsi bersame kalian. taknak cakap banyak.nanti die tahu segale sii hati aku. oh tidak!.

sekian untuk entry sedih kali nie. bukan selalu aku berduke kan.hehehe. hidup ini perlu dihargai sebaiknye.jangan sesali ape yang mendatang. ececeyh, tadi cakap nak persetankan.sekarang kene hargai pulak da. cakap mcm ke*****g tol la.HAHAHA


wassalam~


Labels:

words spilled @ Monday, September 20, 2010 / leave comment here