Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
aidil dan fitri=salam aidilfitri
11 September 2010

selamat hali laya woo

assalamualaikum.salam lebaran dari cikshaz untuk semue. horeyh, harini raye kedue.  baru terase nak mengupdate.semalam bukan tak boleh update, tapi malas dan penat. hehehe. takkan la dah tau diri penat nak poyo poyo belagak gagah taip jugak kan. nampak sgt cam poyo aje aku nie. ahhaaa, cimalam haaa (1syawal) aku beraye di kampung belah daddy aku.belah mummy esk luse pule. 
       macam best dapat raye belah sepang dulu, sebab makanan kegemaran pewot aku ade disane sahaje. aku pun tak ingat da name die, yang aku tau pewot aku suke. so tuannye sgt suke la kan. hehehehe. owh rendang limpe. yummy yummy. lembutmu selembut aku jua. hahaha. mama tgk aku makan, die pulak yang risau anak die melantak tak ingat dunie. hehehe, bukan selalu ma.tgh bahagie nie ma.ecececeyh.
      yang paling tak boleh bla la pengalaman raye aku selame aku 20tahun nie kan, gaster aku dijamu oleh sambal jering.walaweyh, mmg bukan cikshaz la kalau die xmakan. family aku yg lain semue tak makan sbb dowang tau masih byk lg makanan menanti lpsnie. tapi aku????? jangan harap la aku lepaskan peluang keemasan nie kan.heheehe.
      tak banyak sgt bejalan raye nie. bagus jugak. pewot aku da memulas mulas dek kerna jering tadi. tatau la ngape skait beno pewot nie after eat eat the jering kan. padan muke kau shaz :p
       
bahagie la pulak kan

dengan banggenye aku nak bgtau kat engkorang semue, raye kali nie sedikit bermakne buat aku. bukan sebab dpt duet raye banyak ke hape, tapi sebab si tuuuuuuuuuut* ade disisi sepanjang raye aku. HAHAHA.
belagak seyh.tatau la anak sapo yang belagak sakan nie. hikhikhik. sgt teruje bile pagi syawal je die suda ade. walaweyh, makin kembang pewot aku nie menjamu selere weyh~~
     even die jauh dimate sekalipun, tapi beliau sangat dekat dihati. winkwink. tengah type belog nie pun die ade disisi auw. haaa tengOk tengOk,die sayang aku x???lalalalala.

makin jering dengan garpu,
garpu abes sudu pula disapu,
cikshaz saje mahu begurau,
kalau xboleh gurau g dok surau.
(lalalalaalalala)

p/s : sememangnye aku hanye begurau
konpem pasni akan ade yg tanye sape yg sayang aku tuh
cayola cakap den nie ha.

baiklah. sekarang mase untuk mengemas beg.esok mahu pulang ke epoh pula.tatau la ape yg menanti diepoh nun. hope so pejalanan kami selamat pegi dan balik.doakan~
       ape ape pun, selamat hari raye yang kedue yee kawan kawan~
      
      pagi pagi cicah roti kaye,
      cicah bersame si kopi basie,
      walau raye kite bahagie.
      tapi kesihatan pelu dijae jue.


words spilled @ Saturday, September 11, 2010 / leave comment here