Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
memori lame
26 August 2010



ingatan kuat.

hurm, syukur ke hadrat Ilahi. sampai saat nie masih kuat ingatan aku lagi. even sometime akan ade terlupe sikit sikit,tapi so far masih kuat lagi la. Alhamdulillah. tibe tibe, saat sahabat baik aku ditimpe berite sahabat baiknye sakit ,ingatan aku tertumpu pade sahabat lame aku yang hilang secare tibe tibe. yeeeee DIA. sahabat yang dulu jadi peneman aku setiap mase, setiap saat, minit, jam dan detik. tak lekang handphone kat tangan semate mate nak ade die disisi. entahlah kawan, aku sendiri tatau kewujudan beliau sebenarnye wujud atau tidak. ape ape pun die ade mengajar aku tentang lelaki. macam macam yang die ajar. aku terime semue tu seadenye sebab die yang aku sangat yakin pernah jatuh disebabkan lelaki.so, kenape tidak aku dengar segale nasihat die kan. cume wujudkah beliau???

itu dia si E.N.M!

e.n.m. name panjangnye sangat cantik secantik orangnye. tapi wujudkah e.n.m dalam dunie nie? atau die hanye satu hiasan penipuan semate mate. ahahaha shaz shaz. tepuk dade tanye diri sendiri la weyh.entah kenape aku yakin sangat yang die takde dalam dunie nie.kenape ye aku rase mcmtu? sedangakan dulu die yang setie jadi peneman aku. kemane saje sekalipun. sebusy dan sesakit mane pun die. yup, i agree that she/he is so so weak! sebab die lemah, aku cube jage die disisi. tapi kemane die hilang?

owh e.n.m..  aku nak sgt tahu perkembangan semase kau sekarang. bukan no telefon takde dlm list no aku. ade je. cume entahlah. rase mcm tak logik untuk aku carik die sebab die da pun buang aku lumat lumat dalam hidup die. ym die?? sentiase berON tak kire mase.die tak nampak aku ON? bute ke die. atau die suda pun delete aku dlm list friends. facebook?? yeee die sangat takut untuk jadi kawan aku dalam facebook. sebabnye? hanye die yang tahu. aku??? no hal la babe kalau die ade dalam friend list aku nie. tapi sayang, aku rase die tak wujud. setelah berbulan kenal rapat dengan die. die sangat manje dan baik. dan sentise perlukan teman macam aku. yang rajen melayan die. tapi entahla. mungkin ade sebab kenape die sebegitu. 

harapan??

masih ade harapan ke untuk aku tahu akkisah die? entahlah. malas nak tahu, tapi teringin gile nak tahu. so??? let it go. kalau ade jodoh, ade la kan ;) ade jodoh kan tak kemane. ingat lagi aku kate kate manis die yang nak sangat bawak aku jumpe mama die. hahaha. aku gelak aje kalau die cakap mcmtu. sebab aku tatau betul atau tidak ape yang die cakap. seingat aku, lepas saje temujanji kami dibatalkan tibe tibe, die hilang dan senyap. dan aku semakin menyampah dengan die. sampai hari hari rase nak maki name die. tapi tu dulu. sekarang tak lagi. aku maafkan die andai die bukan die. andai die adelah orang lain. andai die si penipu besar. andai die benar benar wujud sekalipun, aku maafkan setiap salahnye. aku harap die pun macamtuh. lupekan salah silap aku. 

yeeee, dulu die sangat gemarkan belog aku. belog habuk aku nie.tapi dulu. sekarang entah kan die ingat name aku atau tak. entahlah. mungkin die si penipu. mungkin. entah kenape aku rase semue kawan kawan die jugak adelah penipu. termasuk teman hidup kesayangan die. dulu, bukan main beriye die nak lupekan si haprak tersebut. macam macam die janji dengan aku. nak buat itu la ini la. tapi sekarang??? bertambah hangat kasih sayang korang kan. haiii penipu penipu.. penipu besar betul. entah mane janji palsu kaw tabur kat aku kan. saba je la shaz. entah kenape dalam banyak banyak perempuan, aku jugak yang die pilih untuk dipermainkan. tapi ape boleh buat. belajar dari kesilapan kan. ehhehehe. thats why aku sgt susah nak dapat teman. susah nak pecaye orang. malas nak pecaye sape sape da. semue takleyh pecaye. penipu merate rate. argh!!

suatu mase dulu....

dulu belog nie sangat hangat dengan die. dengan kate kate yang aku tulis untuk die. semue untuk die. die die die die die saje. kenapelah die buat aku mcmnie kan. saba je la shaz. Tuhan Maha Adil. ingat tu kawan???? aku harap die bace semue nie. biar die tahu betape aku rindu e.n.m yang penah jadi sahabat aku dulu. yeee dulu. bukan e.n.m sekarang. yang aku tak kenal sape die sebenarnye. hey kawan, terime kasih kerane pernah hangatkan hari hari saye dulu. time aku keje malam, kau sudi jadi peneman kan. sangat sangat rase bahagie mase tuh. macam dunie tu aku dan kau aje. sanggup aku heret hp kemane mane semate mate sebab kau. kau sangat bermakne dalam hidup aku satu mase dulu. yeee dulu. bukan sekarang!

miss miss miss miss

dulu aku pernah jadi juwita hidup kau kan.sampai ramai terjeles dengan aku. sebab aku aje yang dapat kau. tapi kau pun sayang aku jugak dulu. cume kite memang ditakdirkan tak bersame pun. dan tak layak bersame sampai bile bile. kau kan hebat. aku nie? ape la ade sangat weyh.hehehehe. saje nak laung kuat kuat kat kau, AKU RINDU KAU SANGAT! nak sangat sebut name kau. tapi malas. hurm. k la. semoge si haprak kau dan kau kau sekali bace semue nie.tolong bgtau si haprak kau, aku rase geli bace belog die. sebab macam sampah betul! yes, sampah. buang dalam longkang baik baik suda... k wassalam~~

p/s : kalau nak berkawan dan kekal lame,
pilih la kawan yang menyenagkan hati korang,
yang menghiburkan hati korang.
bukan menyusahkan korang yee
^^


words spilled @ Thursday, August 26, 2010 / leave comment here