Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
pembuka ramadhan
09 August 2010


LEPASKAN KEMARAHAN ITU

assalamualaikum wbt. yes yes yes. lagi 2hari nak puase kan. rase happy, tenang and tak sabar even nak practical ward sekalipun. penat? insya Allah tak jadi halangan untuk kami jururawat jururawat nie bekerje. wish us luck okie. ergh posting ward mane yerk??? entahlah. aku pun taktahu ke mane arah tuju minggu depan. ape ape pun, hope so semue baik baik saje.

by the way, tak sabar rasenye nak balik rumah jumaat nie. habes kelas cepat cepat kene cau carik teksi. kalau tak, menangis tak berlagu la kene tinggal bas weyh. argh, tak sabarnye!!!

nak sambal jering mama
nak sambal jering mama
nak sambal jering mama
hehehe
^^

erm. eyh. mesti kowang tertanye nape tajuk atas uh cam pelik je an. hehehe. lately dalam hati aku nie asyik nak marah n benci orang je. tatau la kenape kan. hurm. syidak kasin pown ade pesan, benci benci bagai uh bawak pade mslh je pun. bukan bwk kan kebaikan kt diri aku nie. yeee aku akan cube untuk sayang semue orang okie. aku akan cube.

harini, sedikit rase puas sebab dapat luahkan segale ketidakpuasan hati kat orang orang yang sudi dengar luahan tuh. thanks to them. even diorang jauh sangat dari aku. tapi rase puas hati sebab diorang ade time macamni. hehehe. sayang korang lebih la.

ape ape pun, nasihat dari kowang sgt bergune. sabar sabar and sabar jalan terbaik. tak gune bertekar dengan manusie tade tamadun kan. yes, mereke takde tamadun langsung, HAHAHA.

bercakap pasal kawan terdekat pulak. adoi. tatau la nak kate ape kan. tak kate salah, kate pown salah. pendek kate tayah kate pape lah. janji semue happy even dalam senyap anda telah menyakitkan dan menguriskan hati aku yang jarang terguris nie. anyway, thanks la buat aku macam sampah, macam tatau pape langsung kan. padahal, hakikat kehidupan korang sangatlah berleluase dengan pembohongan semate mate. yes, aku tak suke orang macam korang, harap maklum. nak pandang muke pown aku rase tak perlu kowt. biarlah bende uh berlalu pergi sendiri. sememangnye aku nak cakap, dari dulu hingge kini aku tak kan suke kau dan kau dan kau. lantakla ape orang nak kate pown. aku peduli pulak.

terime kasih kawan sekalian.ahaks ;p

akhir kate dari saye, selamat berpuase kawan kawan sekalian. untung korang dapat bersahur, berbuke, berpuase dengan famlily tersayang. aku???? hurm. hargai mase yang ade nie baik baik okie. ^^ ~~~~



words spilled @ Monday, August 09, 2010 / leave comment here