Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
senyum setiap mase bile ade die
30 July 2010


masa singkat

hye kawan. sihat?? ergh saye tak berape sihat. bermain dengan perasaan dan jiwe sendiri. ergh, sakit jatuh chenta mcmnie kowt. HAHAHAHAHAHA. masa saye tiade. so dapat titipkan sikit untuk korang pown da kire okie la kan ;)


3 in 1

nie la padahnye bile suke sangat minum air 3 in 1. memang bunyik mcm mudah and senang gile kan. tapi hakikatnye ramuan 3in1 sangat sukar dibuat.

ini bukan alkisah nak cerite minuman 3in1. ini alkisah si `aku` yang 3 in 1 babe. ahaks.

aerobik + buletin + konvo = collapse

waduh, bisa gawat semue kerje nak kene beres cepat cepat kan. ahha, aku gile kuase?? hakikatnye anda tidak tahu ape yang terjadi disebalik kerje yang bertimbun. dah name senior kan. so, for sure la keje jatuh pade bahu kite. nak tak nak, terime dengan hati terbuke je la weyh.
anyway, kami team team yang bersepadu gile nie, try jugak buat yang terbaik, demi semue warge kolej terchenta. ceeeeewaaaah.

insya Allah keje aku membuat cd tempoh hari akan dijual tak lama lagi. kalau takde yang nak, aku tak kisah pon. sebab aku buat hanye untuk suke suke. tak gitu kawan kawan ;)



kerje & makan

tabiat yang tak patut dicontohi langsung! jangan tak makan kalau nak buat kerje menimbun!.
hakikatnye aku da cube untuk makan. sebab aku tahu akibatnye kalau tak makan. perot sakit. letih memanjang. tidur perot kosong tak bagus kawan kawan. tapi ape boleh buat. bukan mase jadi penghalang aku untuk tak makan. tapi sebab aku takde rase nak makan. hurgh, tak patot betol kan aku nie. tak reti jage diri sendiri kan. hurm.........


bahagie yang sementara

best kan dapat rase bahagie. walau bahagie tuh kejap gile je sekalipun. seronok! sampai kate kate pown tak terungkap keseronokan tu. biarpun kadang kadang sedih main dengan perasaan sendiri, tapi tu terbaik sebenarnye. ajar kite faham sabar tu macamane, cemburu tu macamane, happy macamane, sedih macamane. semue la sekali. ajar kite macamane nak ajar die sesuatu. hehehehehehe. well, dulu aku lain. sekarang aku lagi lain. mungkin ade matang sikit dalam diri. sikit pon jadi la kan. dari tade langsung. hehehe.

well, happy to see u happy. so happy happy la selalu kalau nak aku happy jugak ^^

lastly, doakan keje kami semue berjalan lancar okiee



p/s : tahniah senior 2/2007 sebab suda konvo harini. jasa kalian dikenang ;)


words spilled @ Friday, July 30, 2010 / leave comment here