Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
pabile aku suda 20 an
04 July 2010



hahahahahhaa
gelak besar kejap
saje nak test gelak jew
mane la tau da dok jb nie tak reti nk gelak kew
ahhaaa, tak mustahil pown :p

sepatutnye post kali nie da di post awl2 julai agy
tapi sje nak lewat lewatkan
(padahal tade mase nak update :p)

owh 29june hari tu birthday aku.
mulenye memang rase biase biase jew.
and lebih dipendekkan kate,
tak rase pape pown dgn hari itu.
maklumlah, baru habes dinner kowt
so, dpt free call pown buat mcm tade je
sbb tatau nk call sape
ingat nak call org `TU`
alaaa yang tuu tuu.
hehehehe

29 june da start kelas
kelas pengenalan subjek saje
so, tambah tambah ade kelas,
lagi la aku tak rase mcm hari tu special sgt.

da sampai ke malam pown,
still masih berperasaan mcm tuh
ade org soh aku call
ah malas la aku.
time die dpt free call tak call pown aku
ahaks :p

malam tu makan ngan semue LLV
ingat senang ke nak kumpulkan LLV semue sekali
susah auw
tambah2 agy da dok jauh
haram kejadah la nak nampak batang idong semue owg kan
kalau dulu dok satu level boleh la
sekarang tak lagi
hurm

aku memang da bajet awal2 tade kek or watever pown
sebab aku rase mcm mustahil pulak bdk2 nie nk keluar g beli kek
sebab da jauh dr bandar kan
so, dapat dinner beramai ramai pown da cukup kowt utk aku

tapi.........

tetibe lak aunie dtg bwk kek
hehehehe
sebenarnye aku tak la terkejut sgt
sbb kak lai da terpecahkan rahsie awl2 agy
HAHAHAHAHA
boleh lak die tanye kt bai, mane kek?
hahahaha
tak ke lawak uh
sengal tol

anyway, thanks to llv
susah2 je korang call pakwe nad soh datang kan
hehehe
terharu terharu :p

love you all LLV

owh no,
now im 2o la
eyh yehe 20 da???
cam tak jew
hikhikhik
^^




words spilled @ Sunday, July 04, 2010 / leave comment here