Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bilik baru yang berbatu batu
03 July 2010

argh sabtu. sampai jugak hari sabtu nampaknye. lame jugak lah aku mengcounting mase nie berlalu. penat kowt even kelas bermule and baru start pengenalan SAHAJA. tapi penat buat assigment bukan main weyh. dengan projek itu ini. and now, resting time bebeh.. owh i like ;)

sabtu yang indah sebegini kalau tak keluar mcm tak syok kan babe. memang ingat tamau keluar pown. sebab nak jimat la kononnye. tapi tetap jugak nak keluar weyh. saje nak meneman kawan kawan nie haaaa. so ape lagi. jum la kite ke bandar yang ajak dari kolej nie. hehehehe. (belagak byk dwet ). today, hangout with auni, aqilah and aida. ke landmark and city square. nasib baik tak ramai manusie kat sane.



harinie keluar tak boleh lame lame sangat. sebab budak budak nie ade latihan koir petang nanti.
dalam 2lebih sudah balik kolej. uwaaaaa taksuke balik la ;( tatau nak watpe lau dok bilik uh. hurm. roomate lak dating. aku??? bile ntah nak g date. hahahaha.

eyh eyh, tetibe termiss someone lak. haish, rindu gegile kowt. tapi buat2 macam tak de pape. sebab memang tade pape pown. hahaha. so far, aku waras lg la. tade la sampai tersebut name die kat sape sape. kalau la tersebut, mampus aku dowh. kene free kick kaw kaw jee nanti. hahahaha.

eyh engkorang.tanak tgk ke bilik baru aku?? jum la datang bilik lau free. hikhikhikhik. aku duduk kat belok C tingkat tujuh bilik no sebelas. toilet mate aku budak phisio. hehehehe. nanti nak tanye die la, kenal leman tak pisio tak. alaa yang benci barney uh. hehehehe. konpem budak uh kate kakak nie gile ke hape. permai sebelah kolej nie jeee kak oit! :D

jum melawat bilik yang serbe tak lengkap nie. tapi tayah la tengOk semue.tgk tempat aku je sudahla. larang korang tgk sume, terjatuh hati lak. hahaha.


nie tempat beradu dinde ye.
so far tak penah jatuh katil lg la.
korang?




meja study tempat aku selalu melepak.
bukan melepak study la
melepak online
hehehehehe
(gedikss)


toilet mane??? toilet sebelah nie jee. tapi malas kowt nak kasi korang tunjuk. kalau kasi kang korang asyik nak dtg PU/BO kat sini ajeee. hehehehehe

*PU : kencing
BO : berak


so, nice tak? cakap la nice kan bilik aku berbanding kolej korang. huahuahuahua. saje nak batak dapat dok tingkat paling atas SEKALI. gile byk angin weyh. hehehe. jelsh x? jelesh x?? :p




akhir kate,
senyum senyum la selalu
;D



words spilled @ Saturday, July 03, 2010 / leave comment here