Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
soalan sebelum berangkat pergi
27 June 2010


(bakal berangkat ke jaybee sekejap lagi)

dandan nak bertolak ke jaybee lagi beberape jam, saje nak menyusahkan diri menjawab soalan yang macam good je aku tengOk dari belog seseorang. even die tidak men`tag` aku, aku da mintak permission die nak jawab soalan berangkai nie. so mintak mintak soalan mcmnie kuar exam esokesok, amin. (hikhikhikhikhik ^^)


syarat 1 : mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda

s
-> shazleenhairuddins.blogspot.com

syarat 2 : jawapan tak boleh brulang yer..


1. nama anda
shazleen hairuddin
(ade nurul kat depan :p)

2.perkataan 4huruf
suka

3.nama budak laki
sulaiman
: rakan phyio yang sgt saye sayang
;)

4.nama budak perempuan
sitti fatimah ajui
:rakan llv yang mempuyai name sitti double T
(pade aku ianye unik lah)

5.pekerjaan
staff nurse

6.warna
silver

7.sesuatu yang anda pakai
sabun mandi ph5.5

8.makanan
sambal jering
:gile favourite aku nie!
^^

9.sesuatu yang boleh dijumpai ditandas
selipar jamban pink
(kenape pink?)

10.tempat
surau

11.alasan bila terlewat
`saye lambat bangun cikgu`
;(

12.sesuatu yang anda jeritkan
`siaplah cepat sikit woii!!!
make up tak suda suda`

13.tajuk filem
sepi
; saye bagi 5bintang utk filem melayu ni
;)

14.minuman
sirap limau

15.Kumpulan muzik
st12
; lagu lagu die best kan
jiwang pulak uh
;p

16.haiwan
semut api

17.nama jalan
jalan sultan abu samad
; carik la kat jB
;)

18.Jenis kereta
suzuki swift
; gile favourite aku nie woit
hehehehe
^^



hehehehe best la pulak perah otak pagi pagi bute nie.hehehehe. actually aku tak boleh tidow sebenarnye nie.tatau la nape.takut nak balik esok kowt.eyh esok ape. jap agy le weyh. ade la lagi beberape jam. hadoi bile ntah nak tidow.

soalan diatas kalau anda berminat silelah jawab. saye tag pade semue semue sekali yang ingin menjwabnye. hehehehe.

p/s : sayonara.
nanti saye update belog bile free dihostel baru saye ye
^^

words spilled @ Sunday, June 27, 2010 / leave comment here