Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
mood game
22 June 2010


game dan shazleen takkan dapat dipisahkan
owh yes yes
correct!!

bile aku dah dapat duduk rumah
mmg gini la gayenye
main game ajee
nasib baik pc tu kat bilik abang
kalau tak,mmg kebaboooom rumah uh
dek bunyik tembak sane sini
hahahahahahaha

fuuuuuuuuuuuuuh
nasib baik semue demam game tuh kat rumah je
kalau la aku terbawak bawak virus uh kat hostel
mmg tak terstudy jawabnye kan.
dgn online tak ingat dunie lagi
ishishishishish

bak kate aunie athirah la kan
peragai aku sebijik mcm bf die
kuat main game
ape bole buat oni
feel babe
feel gile bile senapang aku berbunyik dgn syahdunye
hahahahaha
babe,lau nak feel
kene main kt pc dgn sound effect yang
kebabOOOOOOOOOOOOOm

memang macam dlm panggung
bak kate mama la kan

well now im in mood fear 2

game hantu hantu
konon mcm seram la kan
tapi tak seram pown
yang bestnye bile aku da mule pegang senapang
tatau la senapang jename ape
habes semue bende jahat aku tembak kan
lalalalalalalala

amek feel game jap!


wah nampak cam seram
tapi???
hikhikhikhikhik
tapi bile die buat sound hantu die
boleh meremang la gak segale jenis bulu yang ade
eyh eyh eyh cop
jangan tangan kaw gatal2 nk klik download tu ye
tu sekadar hiasan gambar semate mate
:p

alkisah first time aku bukak game nie
pergh,,mmg berasap si mimin dibuatnye
ade ke patut aku g tekan butang play game
sepatutnye klik continue game
so habes la game yang adek aku main selame nie
hahaha, katenye da sampai kat hospital
so da jauh sikit perjalanan nye
tapi aku dah hancurkan dgn memainkan semule game
hehehehe
well aku dah dapat g balik ke hospital uh okieee
tak sie sie aku menguatkan semangat
ecececececececeyh
;p

emmmmbaaacaaaak
amek kaw
niehantu bodoh yang suke kacau game aku
tgh syoksyok tembak musuh
die datang
die ingat aku pengsan tengOk die
owh pelissssssssssssss laaa

hurm
ahad nak balik jb da
so takde da game game hantu semue nie
pergh sayu lak hati nak tinggalkan game
eyh silap,nak tinggalkan rumah la

entah bile lak kan cuti akan datang
hurm sedih sedih
takpat makan sambal jering agy da
wuwuwuwuwuwwuwuwu
sedih sedih sedih

okiee la nak tidow da
si die da tidow
so now giliran aku lak
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
selamat malam sayunks

awak awak
awak tidow tak ajak saye kew??
marila tidow bersame daku
peliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssh!


words spilled @ Tuesday, June 22, 2010 / leave comment here