Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kawan sahaja pun
24 June 2010

oh yes yes yes. hari ini dalam sejarah, aku berjaye meng`confirm` dan meng`ignore` kesemue friend request facebook aku.
perasaan : happy dan tenang

eceyh cam poyo pulak nak tenang tenang bagai. sebenarnye aku takde niat pun nak membiarkan semue friend request tu terbiar begitu saje selame nie. aku tahu la niat mereke tuh nak berkawan dengan aku yang gemuk lagi pendek nie. ditambah pule gambar gambar yang tah hape hape aku letak tuh. (edit mcm good jew). friend request sebanyak 400 aku biarkan selame nie telah pun aku approve satu persatu dengan baik dan mulienye. wahahahaha. eyh taklah 400 sekaligus aku approve. sebenarnye ade la dalam 100 je aku approve. yang lain?? hikhikhik sendiri tahu la weyh. klik butang ignore saje suda. hahahaha (kejam????) kejamkah aku berbanding kau yang add tapi tak menegur?? eyh nak tunggu aku say hallo hallo pulak dah? cam good pulak peragai yee. hahahahaha (gurau gurau)

anyway, baru haritu aku mendelete friends yang belambak tapi tak de function uh. dari jumlah friend list 800, kini tinggal 300. dah ditambah tolak campur bahagi, yang the latest friends ade 490. tatau la pulak kan lepas nie tinggal 10 pulak ke. hikhikhik. aku tak batak pun dengan jumlah bagai nie semue. cume sebagai rakyat malaysia yang simple lagi bersederhane nie, nak buat simpan sesuatu yang tidak perlu kan. hikhikhikhikhik.

berkawan biar beribu.berkasih biar satu kan babe. jangan kacau pakwe/makwe orang sudah la.

p/s : jangan terlalu memilih sangat kawan. yang hensem dan cantik tu,
jangan dok approve kawan hensem dan cantike saje.
ape lah ade pade rupe
^^



words spilled @ Thursday, June 24, 2010 / leave comment here