Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
myspace dan giginye
24 June 2010

MYSPACE?!
http://www.myspace.com/shazleen_hairuddins

tadi on myspace jap.pergh berhabuk da myspace aku tu sekarang nie.kesian pun ade tengOk die.menyampah pun ade jugak. ishishish. ini la die antare manusie yang lupe daratan. ade facebOok myspace dilupekan. ergh actually myspace tuh macam untuk budak budak kan? betul tak betul? memang betul pun kan. kalau tak takkan kau pun lame da tak bukak? hahaha. mentang2 sekarang korang da meningkat dewase. ecececeyh dewase la sangat :p. oh yee fikir punye fikir lagi beberape hari je aku nak masuk 20tahun da kan. pergh tipula aku da 20!! aku tak caye tak caye....entah bile la aku nak matured kan? peragai tak habes habes macam budak budak. dengan menyakat orgnye, dgn potpet tak henti hentinye, haiyaa shaz shaz...

mase godek godek myspace tadi. habis semue inbox dalam uh aku delete. menyemak kowt. tak tengok lagi friend request cam hape ntah.ntah sape ntah yang nak tolong approve or delete uh.aku?? malas la weyh. inbox tadi da beribu aku delete. cam bodoh je bace balik inbox inbox uh. hahahahahaha. teringat pulak zaman remaje dulu. (ceyh macam la sekarang bukan remaje kununnye). eyh, mase godek godek uh terbace mesej ngan kekasih lame. tah pape tah kowt. hikhikhik. mase tuh zaman aku tengah habes spm. hurm da bertahun da weyh, tayah kire jari la. borak punye borak sambil hisap lolipop. owh itu antare kegemaran aku weyh. tapi kalau korang nak tau la, time tuh aku tengah keje. keje kat kedai celocom. dengan kejenye, dengan online nye dan dengan lolipop kt mulutnye, mmg sah aku wajib dipecat!! hahahaha. tapi tade la aku kene pecat pown. kene marah je. memang tak beretika langsung kan?. hahahaha.biasela.zaman budak budak hingus weyh. mane la tau sume uh kan.


CHUPA CHUPS YOGURT!



memang lazat gile bhai.. sumpah tak tipu. guess what! dalam sehari, aku boleh beli sampai sepuluh lolipop. hurm time tuh dah banyak kali kene marah ngan kawan kawan. nak tau lagi.. aku sampai tukar name kat myspace uh jadi chupa chups (mase uh facebOok tak wujud.sekian terime kasih). hurm kalau dipikir balik, memang aku tak sayang gigi kan. tah hape hape tah aku nie. patotla gigi asyik sakit je sekarang nie. haa lihat rakan rakan semue. effectnye bukan time time tuh jugak. effectnye akan datang okie. so sekarang gigi aku da 2 berlubang. upss terkantoi la pulak kan :p

bayangkan, aku tengah keje (keje nurse la weyh.neeenoo neeeno), sempat lagi mulut mengunyah gule gule then praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, gigi patah dowh!. uwaaa malu malu malu. malu sangat sangat, malu dengan doktor time uh. (doc sabrina). die kate aku nie mcm nenek la. mude mude lagi da gigi patah. aiyoooo malu malu. siap mintak ubat kat doctor lagi. aku mintak calcium lactate sebab aku bajet aku lah salah seorang mangse kurang kalsium dalam dunie nie. (ayat nak umph saje). tapi aku tak amek lew sebarang ubatan buat mase nie. sebab aku masih minum susu okiee. cume wat mase nie terstop jap. sebab malas. hahahaha. so jage adek adek and balak balak and awek awek korang yee dari memakan terlampau banyak gule gule. nanti padahnye macam aku nie. insan kerdil lagi pendek gile nie. haish. sayangilah gigi sementare anda tak pakai gigi palsu lagi. (INGAT!!!)


p/s : gigi pun ade hati and perasaan jugak kawan
=.=


words spilled @ Thursday, June 24, 2010 / leave comment here