Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
adek adek sayang.mari dgr cerite donggeng kakak
25 June 2010



owh adek itu!

adek aku hanye due orang sahaje. sorang, budak pmr. yang sorang lagi baru nak masuk 10tahun.
jauh jauh kan jarak aku dgn diorang berdue nie. hehehe nak buat mcmne. da rezeki ade due adek yang comel nie. this entry just about my nazzatul yasmeen. name sedap gitu. memanglah sedap. da aku yang bagi. hahahaha. seingat aku la kan, die lahir time aku darjah4 kowt kalau tak silap. so dari die kecik sampaila dah jadi budak sekarang, aku da tgk proses die membesar. die membesar sebagai anak bongsu. dan bajet manje la sgt. hahahaha. manje la pulak kan budak kecik tuh.(poyo lebih)

one word i want to describe about her :

CUTE!


die cute sejak meningkat kanak kanak. mase baby tak secute adek lagi satu : nureen nazua.
yang lagi sorang uh memang cute gile. mcm tak pecaye pulak itu adek aku. hahahahaha.
aku?? aku tak secute diorang berdue la. kalah kowt kalau masuk pertandingan baby tercomel.
tak percaye die cute?? nah tengok sendiri gambar beliau. kalau korang rase tak cute tu takpela. nak buat camne kan.test kite tak same. hehehehehe.


owh entry nie aku saje nak buat utk yasmeen aka mimin uh sebab saje saje jew. sebab die, aku jadi rindu same rumah. sebab die sangat seronok kalau dibuat main.eyh eyh main ape lak nie??
hikhikhik. sangat seronok dibuat gurau. sebab die akan melenting gile gile. and do i look care?? hahahaha. aku jadi kesah kalau die dah mule nangis. start je die melalak aku berhenti da kacau. kadang kadang tak sabar sangat nk tunggu die besar cepat. sebab menyampahla layan kerenah budak sekolah rendah nie. hahahaha gile jujur dowh! hehehehe.


PRESENT BEFORE AWAY TO JB

mimin dengan menggediknye menghadiakan aku sebatang pensel. nak kate hadiah hari jadi, die kate bukan. die kate hadiah birthday lain kali baru die kasi. haritu die kasi buku. buku tu aku tak tulis sepatah haram lagi. sebab tatau nak tulis ape pun. pensel yang die bagi nie agak comel sebab die perempuan kowt. so aku terime dgn senang hati dan hati terbuke. thanks adek. sayang adek sangat. balik ke jb nanti die tak ikut. haish sedih la pulak kan. mama kate die takleyh ikut sebab esoknye die nak sekolah,nanti die penat. so takboleh la die tengok bilik baru aku nanti. sobsobsobsob kecewe hatiku.adoi ;(


pesanan buat adek tersayang :

  • tamau nakal nakal dirumah. min tu suke sgt nakal kan.sampai mama pening pening dibuatnye.ish budak kecik nie kan.
  • jangan suke sgt cewek (menangis). kalau sakit tu tahan la. nangis nangis bagai pown tak dpt ape. dpt kene marah ngan mama ade la.kalau akak ade pown akak tension dik uit.
  • study rajen rajen. awk tu selalu sangat careless kan (mcm kakak nye.hahaha). kali dgn darab pown tatau ape maksudnye.adoi meen. nak kene brain wash betol.
  • jangan lupe solat and mengaji yeee. meen kan kuat. habes ngaji tewos wat homework. mcmtula adek kakak!



selamat tinggal adek buntalku.
bantak bushuk mimin akak bwk ke jb
hehehehe
^^
(sukenye)

words spilled @ Friday, June 25, 2010 / leave comment here