Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
aku si mate menawan? (contest mata menawan)
25 June 2010



mownink peeps
^^

toinktoink

assalamualaikum wbt.
;)

dengan segale hormatnye saye mempersembahkan sepasang mate
yang sangat menawan nampaknye
(penyeri starting entry)
hikhikhik
cun ark cun ark??

thanks to miss joyahlisa
http://joyahkepoh.blogspot.com/2010/06/contest-mata-menawanmenawan-ke.html

coz` menginvite saye menjoin this contest
(give her 10 credits)

name pun mate menawan kan.
semenawannye si penganjur contest lew
so sesiape yang rase nak join,
just follow her blog
then can join the contest.
saye join pun semestinye lah sebab telah di tag oleh sang sahabat
jadi, join 4 fun

dalam hati terdetik ;

kalau lah aku menang,
adekah aku akan memakai contact lens?
hehehehe tunggu dan lihat sajelah.
dalam hati yang ade taman nie,
semestinye lah teringin nak mate yang sempurne nie cantik selalu.
nak wane biru,
coklat,
ungu,
merah,
pink,
hijau,
dan segale macam wane
HAHAHAHAHA
boleh ke mcmtuh?
so far tak penah nampak lagi orang mcmtu
(aku kot penyambung generasi uh)
LOL

aku si insan yang gemar me`make up` kan diri
memang gemar lah sangat mencalitkan warne warni dimate
sebab bagi aku mate adelah senjate utk mengorat
(eyh ke situ la pulak perginye :p)
hahahaha
sebab mate tuh mestilah sentiase nak menawan
bile da `menwan gile` senang la nak melihat
tak gitu?
hikhikhik :p
even tak menang pown this contest,
mate aku akan sentiase menawan lah
hahahaha
(pe fe ra fa san fan )

mate ku mate mu jua
^^



disini adelah syarat syarat penyertaan contest tersebut :

1. wajib menjadi follower blog fatencumyl.blogspot.com
2. pastikan gambar anda seorang sahaja (kalau ada gambar orang lain tak bole)
3. pastikan 1 gambar je taw..
4. pastikan nampak mata anda ye. tak kesah la gambar tu edit ke tak janji nampak mata (nama pun contest mata menawan kan)
5. letakkan banner contest di atas kat sidebar blog korang :)
6. sediakan 1 entri khas tentang contest ni dan tag kawan anda minimum 2 orang.maximum suka hati.
7.contest ini berakhir pada 31 julai 2010.
8. selepas dah join contest ni tinggalkan link anda di ruangan komen entri contest mata menawan ni.serta link referral anda :)


faham tak syarat nie?
kalau tak faham meyh aku terjemah bahase thamil ke chine ke jerman ke
hikhikhik



dengan berbesar hatinye saye nak mengtag kawan saye ;

winkwink



p/s:

mate adelah salah satu keistimewaan
pade setiap insan dimuke bumi ini
sayangi mate, sayangi diri
words spilled @ Friday, June 25, 2010 / leave comment here