Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
minggu busy sedunie
17 July 2010


ALHAMDULILLAH

bangge! teruje ! excited! terharu! hehehehe. actually macam macam perasaan nak share dalam seminggu nie. tapi takleyh la semue cerite kat korang semue. habes my diary uh sape lak nk dgr celoteh aku yang macam macam nie. so untuk entry nie tamau letak pape gambar. sebab tade rase nak letak pown. hehehe. padahal macam macam ragam gambar aku dapat tangkap this week. eyh dari tadi asyik cakap THIS WEEK je kan. padahal korang bukan tahu papepown yang jadi minggu nie. hehehehe. saje je tak tulis awal awal strory morie. jom cerite cerite jum.

EXPLORACE WEEK!

yup. saye dan kawan kawan antare senior yang perlu dan wajib kowt untuk mengincharge sesuatu program bagi semseter 5 nie. memang da adat. sebab bile semester 6 da tibe, tade da semue semue nie. so ade jugak la terase enjoy dalam hal hal macam nie. biarpun penat okie. kerje aku dalam program nie taklah sehebat dan sebesar mane macam kawan kawan lain. boleh dikatekan tugas aku anatre yang terbawah dalam list jawatankuase. tapi ape ade hal weyh. keje tetap keje kan. tugas kene jalan kan sebaik boleh yang mungkin. nak tau ape keje aku?? keje aku kacang goreng saje bhaa. aku dan rakan sorang lagi, haliana ditugaskan mencipte memori dalam explorace kali nie. hehehe. dengan kate lain, jadi jurugambar tak bertauliah. memang aku tak reti tangkap gambar pown. so??? kaw kesah ape kan. yang penting aku tangkap and buat keje baik baik. sambil sambil tuh tolong kawan yang lain wat keje depa jugak. terase penat sikit. and tak macam kawan kawan yang lain. penat banyak. kesian depa kan. anyway, seminggu nie sebenarnye mencabar sangat kan. macam macam hal boleh berlaku. even di saat saat akhir sekalipun. kalau kite belajar management betul2, ade terselit pasal belajar management punye backup if terjadi ape ape. contohnye macam kalau hadiah tak cukup last minute. so mesti kene plan something untuk cover semue tuh.

sangat tak sangke. ape yang aku rase jadi rupe rupenye. dalam sibuk sibuk pikir pasal checkpoint and sukaneka yang lain, kite tak terpikir pasal backup plan. kelam kabut jadinye disaat akhir kan kawan...

HUJAN DAN BLACKOUT

tengah bahagie tidur dalam kipas yang sejuk sejuk tuh. tibe tibe panas smapai peluh mengalir kat muke. walaweyh, boleh pulak tetibe blackout jam 3pagi. TIGE PAGI weyh. aku dah rase sesak nafas da. nak bukak tingkap, takut pulak. da la duduk tingkat paling atas sekali. tawakal je la jawabnye. dalam hati berdoa gak, harap harap pagi nanti sempat iron tudung and masak air. hurm, sangkaan meleset jauh sekali. dengan hujan lebat dari 4pagi semalam. mmg berdebar sangat aku rase harituh. takut sgt bile pikir psl program yang akan jalan lagi beberape jam aje lagi. so, hari tersebut terpakse mandi dalam gelap bertemankan cahaye handphone. wuwuwuwuwuwuwu. tasukenye tasukenye tasukenye

PROGRAM BERJALAN LANCAR

bravo bravo bravo. memang kuat semangat kawan kawan aku semue nie kan. sabar and tak give up pown dgn masalah yang ade. elektrik masih tak berfungsi dari start program sampai habes. and sampai ke malam sekalipun. semue aktiviti yang nak dibuat jalan dengan baik sekali. dengan bantuan pengarah, semue aktiviti nampak seronok sangat. even terpakse tukar location and macam macam lagi masalah teknikel nye, tapi nampak everything jalan dgn smooth sekali. suke pulak aku rase. hehehehe. dalam happy happy aku tangkap gambar, sejuk hati dapat tatap muke orang yang kite suke kan. bertambah semangat nak keje harituh. dgn pewot lapar bergendang tali kecapi, tapi tercapai hasrat dihati. ceeeeeewah. ergh comelnye kaw! comel comel comel!
sampai pipi nadia yang aku tarik tarik sbb geram tengok kecomelan orang lain. nak tarik pipi die takboleh lak. kang orang kate aku mental. hahahaha.

BELAJAR SESUATU

dalam aku senyum senyum konon bahagie sangat. padahal dalam hati, adoi takde sape pown yang paham kan. lain yang aku harap, lain yang datang. lain yang aku nak tahu, lain cerite yang keluar.so, boleh tak lepas nie aku nak cube tanak tahu semue tuh and nak berlagak normal supaye aku rase selese bile berdepan dengan sesiape. and takde rase benci, menyampah, dendam dan taksuke same sesiape. okie, aku cube tekad taknak lagi rase ape yang aku rase selame nie. hope so, aku kuat untuk tanganinye. amin.

HAPPY SOKMO


taknak cakap banyak. hanye nak bagitau.. sayang sangat same mama,babah and abang. semue semue sangat sangat saye sayang. tatau la siape saye nie tanpe mereka. muaaaaaaaaaaaahs.
LOVE THEM!


LAST OKIE

habes keje minggu nie, minggu depan punye keje pulak akan datang. hope so, semue keje baik baik saje bhaaaa. amin. bye. assalamualaikum wbt. ;)

words spilled @ Saturday, July 17, 2010 / leave comment here