Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
silent from me
23 July 2010

senyap!!
aku nak senyap!!
senyap dari semue bende.
biarlah bibir yang senyum saje berkate kate.

ini bukan satu madah atau puitis
atau sajak atau pantun.
ini satu luahan.

luahan dari mata ke mata.
dan hati ke hati.

bile aku bising,
orang akan suruh senyap.
bile aku senyap.
orang akan suruh cakap.

manusie manusie ..........
cakap tak serupe bikin.

konon kalau aku bising,
bertambah la segale dose yang ade
sebab ape?
sebab butir butir cakap aku kan,
tak mendatangkan sebarang faedah
kan??

konon kalau aku senyap,
orang akan pikir aku ade masalah
entah entah ade penyakit.
atau nak mati ke.
atau macam macam lah
semue nak negatif kan?

ahhaaaaa
itula die manusie
cakap macam tade otak!

baiklah kawan.
hanye kau yang betul dari segale segi aspek.
kau betul kalau buat gini gini gini
kau tersangat betul,
buat gitu gitu gitu
seolah pendapat manusie lain takde yang betul dari kau kawan.

baiklah
aku penat.
aku rela senyap dari berkate
itu termudah dan terbaik

terime kasih diatas perangsang anda.
terime kasih banyak banyak
><


words spilled @ Friday, July 23, 2010 / leave comment here