Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kekasih ramai
07 August 2010


SABTU YANG PANJANG

celik mate, teringat kan seseorang pagi tuh. yee, aku mesti jumpe DIE. mesti cerite semue semue yang aku rase. cepat cepat jari gatal taip mesej suruh turun breakfast and jogging. akhirnye jumpe pun si DIE yang dinanti nanti dari malam tadi. sanggup aku tunggu DIE malam tadi semate mate nak jumpe. tapi, DIE busy. kesian die. busy sangat. (kalau lah semue nie tak terjadi........)

tak sangke terjodoh pulak harini same same pakai PINK. hehehe. kan da kate tadi. da jodoh. ape boleh buat. hehehehe. sokseksokseksoksek, macam macam story keluar. and sampai 3,4 round pusing kolej yang besar tuh. sangat tak penat lah weyh. hehehee. lege rase bile ape yang nak di cerite dapat tercerite same kekasih hati. biarla ape orang nak kate, janji aku dengan DIE bahagie aje sentiase. janji tak kacau hidup orang kan. yeah, that want i want!


BUAT KERJE MACAM KENE KEJAR HANTU

awal pagi lagi memang da rase tak sedap hati and tak sedap badan. memang rase betul2 nak demam. adoi, tak suke kowt demam demam nie. bile demam, mesti aku dapat asthma mengejut. tu yang tak suke tu. balik dari joging and breakfast, lelapkan mate kejap. sebab tengahari tu nak keluar date kat city square lak. tapi kene jugak tidur kejap je. sebab baju selonggok tak basuh. mesin rm3 uh haram kejadah la biOL nak mampus. die da sedap sedap telan duet aku, lepastuh sesuke taknak basuh baju aku. BODOH!

nak taknak kene hempas pulas jugak basuh gune tangan. sambil smabil tu mengemas bilik. mengemop and cuci tandas. nak harap orang tuh, busy memanjang sokMo. aku pun malas la nak cakap cakap. da besar panjang kan, of course tau ape perlu buat. dating reti lak kalau tak ajar. hahaha. siap siap semue, take shower lak. and siap siap untuk ke bandar with teman terchenta, azieah.

and and and, badan aku mule lemah and lapar gile. adoi~ +.+


BANDAR JB FULL

ergh, benci pegi bandar kalau ramai orang. memang sesak nak mampus la weyh. sokseksoksek sane sini, rupenye singapore cuti dengan sakannye. diorang sambut national day yang ke berape entah. patotla pakat pakat turun jb. and tetibe teringat same kekasih hati yang da lame tak jumpe. tewos typing mesej and mahu ajak jumpe. weheeee nasib aku baik, die ade dalam city square jugak rupenye. so so so happy la weyh. aku tau agak payah mau jumpe itu DYEA, tapi ape leyh wat, mase mase mcmtu la mau jumpe kan kan kan. hehehe. azie pun first time daoat jumpe die jugak. and tak pasal pasal kami kene berlakon satu adegan dengan someone uh. hehehe. siap kene speaking bagai. adoi, lemah lutut den. hehehe. anyway, happy je dapat jumpe die even sekejap sangat sangat. takpe. ade jodoh jumpe next time pulak.

i miss you and love you dyea!


+
+
+



yeah, sabtu hari nie sangat panjang bagi aku sebab hanye aku dan azie tahu ape jadi harini. dengan tengok gelagat org jb macam macam, jumpe org dating (hahahaha), g pasar yang kosong (hahahaha), becakap dengan org pure kelantan and gile. hahaha. wau, sangat gile habeskan duet harini. hehehe. anyway, im happy 4 today ;)

p/s : happy happy aku pun,
bile tibe malam, aku jumpe something
adoi, pedih aku lihat semue uh.
hurm.
tetibe hati sayu and sedih.
argh, sudahla, hidup perlu diteruskan
hip hip horeyh

words spilled @ Saturday, August 07, 2010 / leave comment here