Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
jauh disudut hati
05 August 2010


nasib ke??

marah? benggang? sakit hati? kecewe? owh tidak lah. emosi perlu dikawal sebolehnye kan. ape boleh buat. mungkin da nasib badan sampai jadi macamnie. tapi sangat kasihan same mereke yang terlibat. kesian diorang. dengan bertungkus lumus cube siapkan, and then?? ape sudah jadi??hilang! hilang macam tuh saje. ape tindakan aku lihat semue tu?aku nie cume manusie lemah lagilah pendek dan ketot. entah siapelah nak dengar luahan hati aku mahupun suare ni kan. dan kesimpulan yang ade, let it go! tapi aku tahu, masih ade hati insan yang kecewe dengan ape yang berlaku. siape nak disalahkan?? pade aku, insan yang tak layak bersuare tu patut disalahkan. dengan mindanye yang kosong, sibuk nak huha sane huha sini. konon boleh majukan diri. hurm. kesian dengan kawan! kesian sangat.

bile pikir balik, nie ke kesudahan dari penat lelah yang dapat? tatau la aku kan ape nak cakap. berat mate memandang, berat lagi orang yang pikulnye. hurm, kesian! aku rase tatau kat mane lagi nak luah. bile pikir, telek, renung balik, aku cube jugak nak pertahan hak masing masing, tapi tak berdaye. mungkin sebab orang akan boo aku nanti. oh tidak~~

kesimpulan dari ape yang aku lihat sepanjang hari, tolonglah fikirkan hati orang lain dulu, before buat keputusan. tak berbaloi pun nak buat sesuatu kerje kalau ade yang tak ikhlas terimenye.
percayelah.

wassalam~

words spilled @ Thursday, August 05, 2010 / leave comment here