Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
habis raye da weyh
19 September 2010

assalamualaikum.
ahhaaa,
akhirnye tamat suda cuti raye aku selame sepuluh hari nie.
even raye tak berjalan ke mane pun,
tapi still hati berat nak balik kolej
bukan kolej tak best ke ape,
tapi bak kate orang,
rumahku syurgaku
^^

sepanjang dalam bas rase sangatlah lame nyah oiii.
even pak drebar tu bukak movie pown,
tak layan mate aku nie tengOk movie yang die pasang
tah hape cite tah.
layan lagu dalam handphone lagi best weyh.
haaa kebetulan dalam bas tadi jumpe mr admire
bukan die admire aku la
aku admire die
walaweyh,hensem dan sopan je beliau
auwww~
tegor????
alahai,tak layak aku nak tegor die weyh.
sebab sape la aku nie dimate beliau.
buat buat tak kenal je sudah
sekian~
hahahaha


hey,esok cikshaz nak kene masuk ward da
malasnye rase hati
tapi ape boleh buat, da memang keje kan.
nak taknak,layan je la kan

eyh jarang pulak aku update belog kan sekarang
bukan ape
line kat rumah benggong la weyh.
sampai tade rase nak update pape
padahal best gile dapat berceloteh panjang kat sini
lain kali je la labu

selamat hari raye ke 10 kawan kawan
buat adik saye yang sekolah esok
sekolah rajin rajin ye
^^


words spilled @ Sunday, September 19, 2010 / leave comment here