Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
class prep sambil bekerja
18 October 2010


assalamualaikum wbt.

hye hye medical ward. goodbye surgical. habis dah posting surgical ward this sem. tapi ortho masih ade lagi okie. dan tak tahu la nak cakap ape sebab muke aku asyik ngadap wad kanak kanak saje this sem. ade dalam pelajaran sem 5 ekh? toink toink. tak boleh nak cakap ape la kan. da sah sah aku seorang budak yang berpip kan warne merah. tak mustahil pun mane mane wad kene campak. layan kan saje.


dengan seronoknye saye nak share kat sini, saye sedang bermanagemenet di wad babe. feeewwiiiit.... dulu tengOk senior saje buat. past report. right now, aku pulak ditempat mereke. nampak snagat aku suda tue dan bakal habis study kan. wuwuwuwuwu. sayu hati nak tinggalkan zaman 20an nie. bile pulak nak kawen ? (eyh, ade pulak terpikir ke simpang itu.HAHA.)


rase nak je tampal kat uniform nie ha, 

`SILA JANGAN GANGGU SAYE. SAYE SEDANG BERMANAGEMENT OK~`

alangakah best kalau dapat buat gitu. tapi tak boleh!. ade je orang nak kacau aku. buat itu, buat ini. kalau hal yang susah takpe la jugak. hal remeh pun, cis! berani sungguh die panggil. tadi dapat jugak la lepaskan kegemaran di hati nie dnegan menyound orang. HAHAHA. weyh, kau tau tak aku nie tengah managemenet. boleh pulak kau suruh aku buat keje kau kat tempat kau. huh, amik kau sebijik. tapi ayat aku tade la sekejam macamnie. cume kasar sikit je la. hahaha. seronok juge la dapat berkate begitu. kalau orang baik ngan kite, kite pun rase best je kan nak tolong die. tapi................................................


malas nak cakap. kau sendiri paham paham je la kan.


hari first nie, aku yang mengedik nak buat report. mule mule cakap taknak buat. tapi tengOk kawan aku yang cun tu buat, aku terangsang nak buat jugak. hahaha. staff nurse pun cakap, hish tadi kate taknak. nie nak pulak buat report. cakap macam ********** (eyh amnede die cakap gini la : p)


habis satu harini jam 2setengah. esok??? kite tunggu la esok macamne. naik naik je bas, semue bising cite pengalaman masing masing. aku????? dah terbongkang tidow dalam bas weyh. dengan orang memekak sane sini, langsung tak menjejaskan prestatsi aku untuk terus tidur dan tidur sampailah sesampainye aku di kolej.
pergh, makan mase setengah jam nak sampai~


layan~


syok tidur petang kan. sampai tak sedar dah sore. tapi esok tak dapat da buat macamnie.esok ade prep class babe. seronoknye (sedapkan hati yang lara menegenangkan mase tidur aku esok.uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa).
takpe, study first! then you can do whatever you wanna do babe.


p/s : jangan tanye kenape nurse itu BUSY.
hanye nurse saje tahu ape keje die.
FAHAM?
=.=



busy pun sempat RINDU

lara hati mengenangkan rumah yang jauh dimate. bile la nak balik? hurm hurm hurm. sabar itu elok shaz. ade sebab kenape tak boleh balik kan. jangan la bersedih sangat. hurm hurm hurm..


tadi try call adik. erm, mane die? kenape tak dapat. masuk hutan ke beliau? wuwuwuwuwuwu. rindu same adik gemOks. bile nak pelOk die lagi nie? mesti die da kurus kan. walaupun itulah azam dan angan angan aku semase cuti untuk lihat die kurus, tapi die tetap sihat. hehehe. sihat pun comel. takpe dik sayang.


kakak rindu adik so so so much la.


mesti adik tunggu hadiah kakak yang seterusnye kan. hadiah adik yang dulu pun tak terusik lagi dik.ergh~

ini gambar zaman tok gajah dulu dulu.
dulu die g*******
sekarang
-
-
-
-
-



sekarang?
ya Allah, comelnye adik aku nie.
oooo da besar rupenye die
patutla makin cantik
hehehehe
^^


baiklah. nak stop entry da. esok keje weyh. KERJA!!! selamat tinggal dan wassalam~

words spilled @ Monday, October 18, 2010 / leave comment here