Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
shaz dah matang rupenye
25 October 2010


caaak
^^
berubah wajah nampak belog cikshaz
ahaks.

memandangkan ini entry ke dua ratus sembilan puluh empat; jadi terase bebesar hati nak ubah ape aje yang aku rase serabut dimate aku.HAHA. 


tahu. tak cantik dan tak selawa engkorang punye. sebabnye, aku bukanla seorang yang kretif. name pun nak jadi nurse. so, uniform putih.belog pun nak putih jugak. taknak dah hitam macam before this. nanti orang tengok pun akan fikir sembilan kali; nie ke belog nurse? macam pengajar taska punye belog aje.HAHA.


eyh eyh, aku tak kutuk pengajar taska okie. tengOk la belog dulu. wane sane, wane sini. macam ape ntah. so eyeeeew. sampai kawan aku pun tegor. mcm budak budak la shaz nie. aigOoo. aku da besar la weyh. suda dua puluh okie.


jadi, jadi aku nak matangkan diri lah. eleyh, rasenye nie ayat ke seratus empat aku cakap kan. tapi x berubah jugak. HAHAHA. bimbinglah aku ke jalan yang benar. amin~


jadi, okie ke belog baru? rase mate takde semak samun da kan?HAHA. terbaikla wok. okie.nak tamatkan entry. nak study kononnye. hikhik.

words spilled @ Monday, October 25, 2010 / leave comment here