Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
abang, datanglah sini.
10 November 2010


*the vampire diaries

okie.meluap luap rase tak sabar nak balik rumah. nak jumpe abang. argh! vampire diaries season2 abang dah siap download. kalau aku ade sayap, alangkah betsnye kalau dapat terbang jumpe abang kat batu pahat kan. nak suruh abang datang jb semate mate kerane cerite memang dapat makan penampar free dari mama namenye.


kenape diorang nampak super cool huh? ggggr mane taknye aku rase nak sangat habiskan cerite nie cepat. memang cool lah depa nie kan. bayangkan, ramai dah kawan kolej aku gile tengok cerite nie.okie, kesian diorang gile.hahaha. pade kawan yang lain, kalau rase nak cerite nie.janganlah segan segan belanje aku pizza hut. mesti aku akan bagi pinjam hard disk. ekekeke. pizza satu set okie. due pun boleh. 


tak sabar nak balik! okie, mimin dah tidow jam 9pm tadi. gile rindu same die!!


p/s : untung ade abang kan.
sayang abang!
adik!
mama!
babah!

words spilled @ Wednesday, November 10, 2010 / leave comment here