Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
uncleseekers tu siapa?
15 November 2010

uncleseekers?

siapa tengOk seekers ntv7 mungkin kenal la uncleseekeres tu.siapa tak tengOk pun mungkin kenal jugak dengan die.jalanjalan kat belog cikepal! then terbace artikel ini. dan sumpah terkejut. pergh,memnag terkejut berOk la jugak.hhahaha.teruje nak bace.sebab itu kan pengetahuan am. kot kot orang lain tanye, tahu jugaklah aku kisah mengarut tu.upssss :p


kalau rase nak bace gaye penulisan yang melampau, bolehlah klik sini uncleseekers!


aku bace, aku gelak.aku gelak, aku bace. HAHAHAHA ><


entah kenape,kuat sangat hati aku mengatekan bahawe semue ini hanye propaganda manusie semate mate.
lihatlah sendiri di sini! dan sini juga!


oh,gelak lagi.HAHAHA.


paling best time debat dengan  Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah


anda lihat,anda nilai.


p/s : manusie oh manusie

words spilled @ Monday, November 15, 2010 / leave comment here