Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kembali seperti biase
18 November 2010


huwaaaaaaaaaarh, menguap banyak banyak.
bosan dowh sampai JB
sampai sampai je menguap je keje haku.
nampak sangat bosan duduk sini.
eyh JB tak bosan.
aku yang bosan dengan JB
hehehe
(marah kang anak anak JB bace)



pergi balik rumah sorang, sampai JB pun sorang. kesiannye hidup aku sebatang kare je kan. kan kan kan? (pergh, cerite nak gempak je). tapi malang sikit la balik ke hostel tadi. kene pulak charge teksi rm11. duit pulak besar sangat. takde duit kecik. (mane aku main duit kecik kecik nie.lalalala). last last buat muke taktahu malu pinjam makcik guard duit. HAHAHA. gile tatau malu punye budak. habistu, macam la pakcik teksi tu nak tunggu aku pecah duit kat cafe yang nun jauh tuh kan. nasib baik makcik guard baik. kalau tak, padan muke aku mintak simpati orang lain pulak.



esok kerje dowh!!! kerje kerje kerje. tinggal beberape hari je lagi nak habiskan semester 5. lepasnie, hip hip horey ka aku kan. cuti sakan. ceyh, cuti la sangat. padahal nak kene practical kat KL pulak. macam ape je. JB keje, KL pun keje. dapat gaji rm1000+++++ takpe la jugak. nie tak. gaji takde. keje nak suruh buat banyak. arghhhh!!!!

mood : SEDIH tahap CIPAN
mengenangkan kene balik hostel!



flash back.......

malam tadi, nak tak nak kene join adek adek main JUTARIA. okie, dah macam budak budak pulak kan. belom abang yang join lagi nie. kalau abg join, haru biru jadinye. semue tanah die nak beli. tapi semalam banyak aku beli tanah dan rumah sewa. tapi ape boleh buat, nureen yang menang malam tadi. paling best lawak meen la. memang ketawe tak ingat dunie mengenangkan lawak meen. kesian nenek tengOk kitorang dah macam orang gile. hahaha. geleng geleng kepale nenek. (ishishish cucu sapo la ni!!nak je aku sepak lajulaju,tapi takboleh.anak orang nie.kang nurse nie injek aku lak :D)


2malam berturut kat rumah, tidor bilik nureen dengan meen sekali. lame dah tak tidor same same. dulu mase duduk puncak alam, meen dengan nureen roomate aku. pindah sg buloh nie dah duduk sorang sorang dah. cume meen jela menyibuk nak sebilik dengan aku. last last die tidor tempat lain jugak. hish, meen meen.


layan budak due ekor nie, tak sudah sudah. bising! online je keje dorang yer!





ape ape, esok kene kerje. hurm, seminggu lebih duduk menghadap budak budak LAGI!

:(

words spilled @ Thursday, November 18, 2010 / leave comment here