Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
cik enna sayang :)
22 November 2010

cuti due hari

happy! sebab dapat cuti due hari. walaupun tak buat ape ape, janji cuti kan. so takyah g keje. happy +____+



dapat misteri call

tengah seronok ngadap movie, dapat free call dari no celcom. dengan loghat kelantan pekat die, sah sah aku rase nak baling je handphone. rupenye calling dari abang posmen. sebab die tak jumpe rumah aku. hahaha. nasib  baiklah pengirim barang tu letak no telefon aku. kalau tak, mesti abang posmen tu amik barang aku kan. eyh ade ke macamtu??? tatau la pulak. saje je buat onar :D



hadiah sudah sampai

ingat lagi contest iLOVEict? baru beberape minit lalu hadiah sudah dibuke oleh mama and adkadik. tapi mama kate die tak bukak semue. mama cakap aku dapat kain ela, tudung dan sebuah kotak jeng jeng jeng. hehehehe excitednye nak balik rumah. first time dapat hadiah sempena masuk contest nie. thanks a lot to cik enna sayang. nie yang berkobar kobar nak masuk macam macam lagi contest nie. hehehehe.



p/s : teringin pulak nak buat contest 
tapi, aku busy la
takde mase nak buat
nak update lagi bende alah tu
:D


words spilled @ Monday, November 22, 2010 / leave comment here