Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
REDAH AKU DAN KAU PUNYA !
28 November 2010

nak redah ape haaa??? redah kain dalam orang?? oh no no no. hamboi hamboi hamboi. jangan buat pasal okie. sebat bontot gune rotan buluh nak??? kasi darah keluar banyak banyak. then mestii korang carik aku untuk cuci kan bontot korang. hahahaha. gile huduh perangai cikshaz nie!!!!!


dengan banggenye aku nak join segment redah sane sini from  bro ben!

rugi tak rugi, untung tak untung belakang cerite maaaa. yang penting aku suke dengan segment baru beliau ini. ade berani luangkan mase dengan blog beliau????




the HOT entry  bro benashaari

1) bf tak kisah eh? tapi ibu bapa korang??
2) kenape kau ni tak cantik eh?
3) kau kata kau cinta, tapi kau tumbuk muke aku!
4) mak kau main dengan bapak kau lah
5) ini yang kau kata cinte


the sweet entry of  mine

1) ini kan kolej aku.jadi, mestilah sayang
2) tangan yang suke menangis
3) awal oktober yang best
4) kurus yang sihat
5) kaki oh kaki



if berminat nak join segment nie, boleh ke SINI!




words spilled @ Sunday, November 28, 2010 / leave comment here