Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
aku penat pun kau kisah ape?!
29 November 2010

assalamalualaikum

haiiiih, tajuk entry dah marah bagai. macam ape je si shaz nie. macam good pulak kan nak marah marah orang. penat wooo asyik kerje kerje kerje dan kerje. sampai aku rase diri aku nie tak layak belajar pun. layak kerje dopolohpat jam. baru masyuk life macamnie. ape kan daye. usie aku masih mude, masih bergetah, dan remaje ribena. jadi, tak layak jadi nurse tanpe tauliah. nak taknak, kene habiskan study jugak. sobsobsob.


today, im not working. horeyh!!!!! +__________________________+


sepatutnye aku kerje pagi kat wad. tapi aku malas. so sambung tido lagi baik.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. ecececeyh. layak pulak aku tak pergi kerje kan. sorry sikit. aku tak pernah buat hal sepanjang aku hidup dalam dunie kolej nie. sebab aku sedar, aku pelajar. aku memang WAJIB ikut rules yang sedie ade. lainlah kolej nie datuk aku punye ke kan.


nak sedapkan hati. takpe shaz. seminggu lagi practical. penantian yang membuahkan hasil.


harini aku tak pergi kerje sebab aku ade TALK kat hospital colombia. bukan kat luar negare nun. nie dekat nusajaya,johor saje. so tak yah booking booking flight okie kawan kawan. naik bas sedie ade sudah. aku ade TALK DIABETES harini.kenape aku kene pergi TALK? sebab aku bodoh sangat ke? sorry. aku tak bodoh. aku pandai. dan nak top up ilmu sedikit sebanyak. tak rugi pergi. dan dan dan, dan taknak pergi kerje harini. HAHAHA. dasar pemalas bukan?


entry nie tak cerite pasal DIABETES!


next.


sile la hadap kenangan yang terukir awal pagi nie.sile sile ^.^





awal awal dah MAKAN
sah, berat kau 80kg shaz!


inilah hospital tersebut
mewah dan murah
:)



tinggi dan pendek!
upss :p




saje nak tayang batu shawl aku
huahuahua
^^




bajet nak buat mate besar
dah mate kecik tu kecikla shaz!



biru vs purple
:)


pandang hape?!



GILE!
tibe tibe je haku nie
><




...............................................................................................

penat awal pagi baru habis jam 1pm. sampai terlentok aku tidur dalam bas tau. tibetibe, idea wangi sampai dalam otak aku, azie, zue dan aunie. ape kami punye idea wangi tu? jengjengjeng.


bangun dari tidur rase nak keluar carik pakwe kat bandar pulak kan.pakwe jb hensem hensem tak? oooo tak ke? mane kau tahu? hamboi hamboi. buat fitnah yeee kau. eyh,best tak carik pakwe? ke pakwe carik kite? huahuahua.best best.


dengan muke baru bangun, kami melangkah naik bilik kejap untuk bersiap siap keluar mencarik pakwe di bandar. cubela try. best woooo..


tadaaaa... dah siap!!



padahal tak mandi pun.
dengan baju yang same,
keluar mencarik pakwe dipetang hari.
hey hey, nampak tak aku?
macam aku nie manusie kecik je kan?
padahal berat aku lapanpuluh kg
HAHAHAHA


mane destinasi pakwe kami? ssssssssssssh. mane boleh bagitau. pecah la rahsie kami berempat. tapi yang penting, hujan lebat langsung tak halang perjalanan kami semue. hujan ke panas ke, pakwe tetap kene carik. kikikikikkikikiki. dan, kesian aunie. ade kerete murah tu kan...... konon nak mengorat aunie.last last die lalu kat lopak air lalu terkene aunie. gadis yang berbaju kurung biru serta bershawlkan pink dan inner biru diatas!
kesian auni. kesian kesian. HAHAHAHA.


nak tahu tak siape pakwe first aku ngorat? eyh silap. jumpe la... jengjengjeng. aku jumpe artis.die kan. die ngorat aku tau. tapi aku tak layan. lastlast die pergi jadi juri untuk ujibakat yang tengah ade kat tempat aku ngorat pakwe tu. nak tahu siape? alaaaaa malu la nak cakap :p


-----> AZWAN ALI
(nampak tak tulisan? kalau tak nampak, kau bute. HAHAHAHA)


lepas aku malas nak layan artis tu, aku cuci mate tempat lain pulak. last lat terjatuh hati nak beli air pulak. layanlah cool blog jap.geng lain sume layan yang mahal. aku je layan teh tarik pearl. atau name englishnye `milk tea pearl`. try la.kalau dah try try la bende lain.


lastlast, aku bosanla main ngorat kat port tu.rupenye aku tak laku dimate lelaki. sobsobsob.


sebab sedih sangat
tu yang gambar blur.
ceeeeewaaah
salahkan hp aunie!


tak habis cerite frust takde orang ngorat. lalu, aku and the geng melayan perasaan duke bersame ali baba. ape? ali dan baba? atau ali baba? atau baba ali? yaaa habibi ya maulana. ape sudah jadi same anta?? jeng jeng jeng. perkenalkan pakwe baru saye si ali baba bujang terlajak.


tadaa!!






atau tadaaa....



lokasi dating : ali baba karaoke, giant tampoi, JB.


sebab name pun ali baba, jadi kene jaid minah arab kalau nak masuk sini!



percaye sudah??
+.+


meh aku nak story ape yang aku suke tempat nie. tempat nie aku jumpe mase tengah jalan jalan cuci mate kat facebook. sekali terjumpe gambar orang tengah karaoke kat tempat mcm COOL. so, mati mati aku ingat kat kl. rupenye, die sangatlah dekat dengan kolej aku. HAHAHAHA. tempat punye glamer nie aku tatau. cool kan aku. baik je. duduk bilik. hehehehe. dan, aku teringin nak pergi dengan purdah. ecececceeyh. bohong bohong. akhirnye dapat pergi tanpe dirancang pun. 

tempat ni cool sebab berkonsepkan alibaba punye story. ala ala arab gitu. nak shishaa perise ape? sini semue ade. hahaha. aku layan perise kuaci tadi. eyh, ade ke? carik sendiri lah. bilik karaoke die sangat super cool. ade banyak jenis. nanti kau pergi, kau pilihla sendiri okie. semue BEST. SELESE. dan boleh TIDOR.

harge? sangat snagat berpatutan. bawah sepuluh ringgit OK. malas nak cakap berape.pergi sendiri. HAHAHA.

dan lagu die takpayah cakap, semue the best lah. tak rugi pun dengan sound die yang kebaaabooom..


---> aku puji banyak banyak macam dapat diskaun pulak kan. ^^


jum layan.



macam orang mental kan?



kan aku da cakap,
kene berpakaian ala ala minah arab gitu
auwwww!


nyanyi ke bergambar?
huduh!




unte yang mintak snap bergambar dengan zue.



comel kan aku?
HAHAHAHAHA



layan lagu jiwang~
tangkap leleh wooo



bajet cool je minah nie
hahahaha


azie mane?
die tengah tidor. 
zzzzzzzzzzzzzzz



lastly, unte dan saye
^^


nak datang lagi sini boleh? :)


aku nak balik hostel dah.dah magrib dowh! cepat cepat ><


sebelum tu, kenalkan gajah saye.



kesian shaz tak reti beze gajah dengan singe
:p


aku mampu bersimpati dengan kau wahai singe



dan, sekarang aku kene segere siapkan buletin kolej. aku kan rajin. takde kerje. HAHAHA. sayonara kawan.enjoy with my new entry bebeh ><



words spilled @ Monday, November 29, 2010 / leave comment here