Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
rindu tahap gaban same ini belog
14 December 2010

assalamualaikum wbt.


fuh fuh fuh... welcome back cik shaz. seminggu kot aku tak masukkan cerite baru. kan kan kan? alahai, apelah nasib aku. baru je berape hari pindah bilik baru, cek cek...... rupenye takde line langsung. kalau broadband takde internet takpe la jugak. dengan hp hp sekali takde line dowh! errrghhh geramnye!!!!


dengan bermacam macam story nak cerite, aku cerite je la ape yang best yer. seminggu ni start dari 8hb aku busy berinduksi kat kolej. with my lovel senior nursing and radiography. sepatutnye induksi nie dijalankan mase tahun akhir je. tapi sebab kami nie special case, so dapat dibuat awal. hehehehe. special kan. sayang pengarah!.


dengan pindah bilik barunye, sempat jugaklah kan. nak taknak kene angkat barang sikit demi sikit. kalau tak, entah bile nak pindahnye. dan akhirnye semalam aku dah selamat check in bilik baru. memang asyik sumpah seranah je masuk bilik tuh. argghh, line maxis... tolonglah masu bilik aku!!!


huh!


okie, back to my story.


kursus induksi kali nie pade aku agak best. sebabnye buat kat tempat baru and campur aduk dengan junior senior. even mulenye tak berape sue, tapi akhirnye best rupe rupenye. tak rugi join dengan mereke. dalam kursus 6 hari nie, banyak bende bende yang aku taktahu dan sekarang aku dah tahu. dengan gaji nurse nye, dengan ape yang patut nurse buat and tak patut nurse buat, dengan tindakan tata tertib nye, dengan belajar pasal negare nye, memang banyaklah input yang dapat. even mengantuk. 


penceramah yang agak best aku rase, my pengarah kolej lah. langsung tak tiodr kot. and penceramah dari sorang dokter nie. seronok. two thumbs up!


tak banyak nak cerite, gambar pun tak banyak. sebab aku tak bergambar sangat induksi nie. hehehe (macam tak caye jeee :p ) seronok tengo orang bergambar sane sini. tapi aku takde mood lah :)


jum layan...



firstly, perkenalan roomate aku.
my kak ieja
tata kak ieja. selamat berkerje bulan depan
hikhikhi
^^


dan ini pule my level mate
kak tiah.
die radiographer.
comel amat kakak aku nie.
first time masuk wad, dielah orang yang aku kenal dulu
:)


caaaaaaak.
sokmo nampak tinggi je aku kan
padahal aku pendek je,
mungkin jodoh aku bergambar dengan orang pendek
HAHAHAHA
upssss acah jeee
:p


ini aunie saye.
time nie nak ke kuliah tuan pengarah kami.
:)


this is my ely yang comel lotey
:)


akhirnye dapat gak bergambar dengan orang tinggi
see
comel kan aku bile disisi orang tinggi
wakakakaka



sempat pulak wish selamat pengantin baru same abang qiela
:)



geng purple sokmo
auwwwwcaaaak
^^


last but not least,


my LLV`s
(tak sabar nak balik rumah time nie)


see
tak banyak kan gambar aku. hehehe. okie lah. kalau ade line lagi aku up new story. kat rumah pun takde line sangat. selamat berpractical next week shaz and the geng


wassalam

p/s : miss GILE same belog

Labels:

words spilled @ Tuesday, December 14, 2010 / leave comment here