Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kau memang dah takde kerje lain pun
15 December 2010

huwaaargh, baru 2hari kat rumah dah rase berat badan sudah naik
makan tidor makan tidor
lemak sungguh kau shaz!

aku tak macam orang lain,
boleh keluar sane sini sesuke hati
nasib baik aku takde kerete lagi kan.
alhamdulillah
kalau tak, wat perhabih wang je kerje.

inilah nasib ayah kerje
busy woooo daddy aku.
malas nak cakap bertape busynye beliau
boleh nampak la busy sampai balik rumah pun bawak kerje die.
tapi die tak perna hirau kami

buktine,
makan pakai CUKUP belae
hehehehe
especially MAKAN la

cuti bermule.
layan movie kat bilik aje kerjenye.
currently layan :

the vampire diaries season 2
kengkawan hostel yang nak,
boleh bawak hardisk hangpa kat bilik gua okie.
jangan lupe bawak makanan sebagai ganjaran
ekekekeke ^^


p/s : kalau aku yang kat tengah tu kan syiok!

Labels:

words spilled @ Wednesday, December 15, 2010 / leave comment here