Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
bonda sudah lanjut usia
29 December 2010

assalamualaikum
kabare kalian?
-.-

alhamdulillah, nak sampai hujung tahun sudah. dan malam nie pun malaysia akan lawan same itu indonesia. mari ramai ramai doakan kejayaan malaysia. MALAYSIA BOLEH! ;)


aku nie haaaa baru je balik dari hospital sg buloh. haiyaaaa, tak koje pun kene pergi hospital kan. hehehe. saje teman my mama pergi check up. seronok cuci mate kat sg buloh. maklumlah, hospital jB agak kuno sikit. bak kate orang, dah boleh buat muzium dah. muzium muzium pun, kat situla tempat aku study dari bodoh bodoh tatau pape pasal medikal, dan sekarang banyak dah tahu.


harini my mama sudah genap 45tahun. alhamdulillah, aku masih disisi mama sampai saat nie. kesian jugak tengok mama selalu sakit sakit. stress kot. tak pun, tak sabar tunggu cucu. wakakaka. (ini saje ayat penggatal okie!) ececececeyh, abang aku pun baru je 23. keje pun idak lagi, lagu mane nak dapat cucunye. hahaha. kelako kelako....


mama, selamat ulangtahun mama. semoge mama sentiase sihat dan happy selalu. 



mama aku nie, name je 45tahun, tapi nampak mude julita lagi.auww auwww~


mama aku nie taksuke tangkap gambar. sebab mama aku rase die tak cun. ekekekeke. malas nak layan, janji dapat tangkap kan ^^



jum celebrate birthday mama jum. even time nie mama tengah sakit perut, tapi bab makan, kite mestilah no1 okie puanpuan dan tuantuan. jangan ditolak rezeki yaaaaw~


hehehehe.


lokasi selepas pergi hospital :
(sebenarnye aku tatau katne sebenarnye.ekekeke ;D)


ikan bakar ONLY ade disini. no goreng gpreng ikan goreng yaaaw.


see the mimin ngeks. hahaha. gile huduh muka. maybe sebab lapar sangat kut. kan kan kan?


ini pun muke lapar tahap gaban punye kes. kesian depa. aku je cool okie. tapi takde lah gambar aku cool.
disini aku sediekan juadah yang menyelerekan. kot kot rase tekak na makan ikan bakar, meyhlah datang kat sekinchan ikan bakar meyh. search lah google ekh ^^







gambar budak gimuk nie pun menyelerekan kan? nyum nyum +.+








see my apak. die pun join same walaupun ngah kerje. last last die terus balik rumah sebab dah kenyang sangat kan. hehehe.


sesi main korek korek petai. ekekeke.bukan sedap pun petai. jering lagi mengancam yawww~


lastly,

 comel ini kad kan.
my abang kasi.



ini dari tige anak dare mama
;)

mama, iLOVEyou


Labels:

words spilled @ Wednesday, December 29, 2010 / leave comment here