Small Cute Grey Red Outline Pointer



Best View at GOOGLE CHROME!
Credit To Le Vans. xoxo
kenape malas sangat nak berblogwalking niew T.T
06 January 2011

assalamualaikum :)

sampai nak masuk minggu kedue sudah dalam tahun 2011. masih aku malas nak update cerite dan berwalking walking kat dunie blog nie. haiyaaaaaa. sampai orang yang tegor aku pun, aku tak sempat nak balas teguran die lagi. to them ` hello gengs!!! kabare????~` miss u`ols lot lot ah!!!


siang tadi, join budak budak junior intake januari untuk majlis penutup orientasi depa. bukan main seronok aku tengOk diorang nie. time aku dulu pun seronok jugak. after batch aku, terus jarang buat orientasi lame lame dah. akdang kadang tak sampai lime hari pun orientasi diorang. not fair right? ape boleh buat. diorang yang tak merase tu rugi sebenarnye. sebab best sangat minggu orientasi kolej. bagi aku lah~


aku tabik dengan junior nursing,radiografi,OT dan pysio nie. hebat and kretif bukan main diorang nie. dengar cerite, diorang nie banyak dari budak U and matriks. so, patutlah idea cam best je kan. congrats semue ^^


dalam kolej yang serba besar nie, group aku je la paling super duper senior. tapi tak macam senior dulu kale. senior dulu dulu, nak duduk satu meje pun gerun gitu. senior sekarang dengan junior, dah boleh lepak satu toilet dah pun. cepat je kan zaman berubah.


eyh eyh eyh, entry aku nie macam lari tajuk je. hish...


actually, aku pun malas nak jenguk jenguk kalian. tapi mase tak mengizinkan. right now pun, tengah busy sebenarnye. baru sat tadi siapkan soalan untuk exam final. so habis entry nie, nak taip soalan tu semue untuk kelas aku. biaselah. dah last year nie, kene la keje lebih keras lagi kan. nota zaman mude dulu pun aku tak sentuh sentuh lagi. memang mase kurang sangat.


selain dari keje kelas, keje kolej pun nak kene siapkan jugak. sebab untuk kali terakhir berkhidmat dalam kolej nie, aku nak sumbangkan sikit kerje aku and the geng. baru rase, tak sie sie aku tinggalkan kolej baru yang hebat nie. setahun je aku dalam nie kolej baru nie. peraturan pun makin lame, makin banyak. siap sedie laaaa semue. peraturan terbaru, hanye boleh keluar outing SEMINGGU SEKALI SAHAJA!!! SEKALI OK!!! so, siape siape nak dating tuh harap maklum la yer.


bukan nie je peraturan baru. banyak lagi. tapi malas nak cerite. nanti semue orang kate, hebat betul student kolej nie.layan jee semue peraturan yang ade. hahaha. bagi aku,  aku ON je dengan rules nie. sebab, aku tinggal 5BULAN je lagi kat sini. wakakaka. so, no hal lah dengan semue nie. 


jadi, bile dah ade mase nanti, baru la rajin sikit daku nak update story and jenguk jenguk hangpa semue.


jage diri, jage kesihatan, study selalu, and jangan lupe doakan kejayaan aku untuk final nanti. love you all!



Labels:

words spilled @ Thursday, January 06, 2011 / leave comment here